וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודם של התאומים: "המשטרה מדליפה, אחי חף מפשע"

2.2.2012 / 16:15

אחיו של האב החשוד בהריגת בנו הפעוט ובהתעללות באחותו יוצא להגנת ההורים ומשיב לטענות שהופנו נגד אחיו: "הוא עשה מילואים ולא מעשן סמים". למשטרה עדיין חסרה ראיה חותכת

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר ודניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

"אנחנו מוחים על ההדלפות מתוך החקירה בימים האחרונים, אשר מקוממות אותנו ואינן מצביעות על אשמתם של ההורים", כך אמר היום (חמישי) ר', אחיו של האב החשוד בהריגת בנו בן הארבעה חודשים, בראיון לוואלה! חדשות. "חשוב להדגיש, שהמשפחה מאמינה בחפותם של ההורים, ואנחנו נמשיך להאמין שהם העניקו את מלוא האהבה והיחס לתאומים הללו".

על הפרסומים לפיהם האב החשוד השתחרר מהצבא מסיבות נפשיות אמר ר', כי "אחי עשה שירות צבאי מלא של שלוש שנים בחיל האוויר. שנים אחרי כן הוא עשה מילואים. עקב עבודה שקיבל הוא נאלץ להשתחרר כדי לפרנס את הבית". גם את הטענות לפיהן היו סמים בבית הוא דוחה: "הוא לא מעשן סמים. זה פשוט לא נכון. ההדלפות של המשטרה מתוך החקירה לא רלוונטיות לאשמתם של ההורים במות בנם. אני מוחה עליהן בכל תוקף".

בינתיים חקירת הפרשה נמשכת במרחב דן של מחוז תל אביב, בפיקודו של ניצב משנה אלברט אוחיון. חשדות המשטרה מתמקדות בשלב זה באבי התאומים. הוא נתון במעצר כבר עשרה ימים ואתמול הוארך מעצרו בחמישה ימים בבית משפט השלום בתל אביב. השופט אביחי דורון קבע בהחלטתו כי "המאזן הראייתי ככל הנראה נוטה יותר לחובת החשוד מאשר לחובתם של אחרים".

"מהנתיחה לא ניתן לשלול בעיה גנטית"

אמם של התאומים עברה בדיקת פוליגרף, ובחלק מהשאלות הנוגעות לפרשה עלה כי אינה דוברת אמת. הבדיקה נערכה לאחר שבנתיחה לאחר המוות שבוצעה בגופת התינוק נמצאו מספר שברים בגולגולתו. לטענת המשטרה, השברים הטריים הם תוצאה של חבלה ולא נגרמו מחיסון, כשלים גנטיים או מחלה כפי שטענו ההורים להגנתם.

ביום ראשון הקרוב צפוי דיון נוסף בהארכת מעצרו של האב בו תצטרך המשטרה להציג התקדמות משמעותית בחקירה. הימים הקרובים הם קריטיים מבחינת צוות החקירה של מרחב דן. כעת מוטלת על החוקרים המשימה להשיג ראיה חיצונית, אשר תקשר בין ממצאי הנתיחה שלאחר המוות שבוצעה בתינוק לבין מעשיו לכאורה של האב. ראיה כזאת, אם תתגלה, תגיע ככל הנראה בדמות הודאה של האב או הפללה מצדה של האם. בדיקת פוליגרף אמנם אינה יכולה לשמש ראיה בבית המשפט, אך מחזקת את החשדות נגד האב.

משפחתו של האב החשוד ממשיכה להתגייס לניקוי שמו ולהוכחת חפותו. "מתוצאות הבדיקה של המכון הפתולוגי לא ניתן לשלול לחלוטין סיבות כגון חיסונים או מחלות שונות", אומר ר'. בימים אלה אנחנו ממשיכים לקחת את האינפורמציה שבידינו ולהעבירה למומחים בתחום בארץ ובחו"ל".

ר' רואה את אחיו מדי כמה ימים בדיונים בבית המשפט. "הוא נראה שבור. הוא לא יכול להתאבל על בנו. גם לאם קשה. אסור לנו לשוחח איתה בגלל החקירה, אבל זה שהיא במעצר בית לא אומר שהיא יכולה להתאבל. אנחנו מחכים לאבי הילד כדי לשבת שבעה". לגבי האחות התאומה, אומר ר' כי היא נמצאת במצב טוב. "היא שמחה ונמצאת בחיק המשפחה. כולנו מחכים לאחי שישתחרר. נמשיך לתמוך ולהאמין בחפותם של ההורים, ושום דבר לא יערער אותנו".

פרשת התאומים - כותרות אחרונות:
האב החשוד שוחרר ממילואים בהמלצת קב"ן
אם התאומים עברה פוליגרף - נמצאה לא דוברת אמת
המשטרה: נמצאו שברים בגולגולת הפעוט, לא ממחלה

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully