וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: 6 חשודים ברצח שלי דדון נעצרו ושוחררו

אחיקם משה דוד

17.6.2014 / 14:38

השישה, ערבים תושבי הצפון שחלקם קטינים, נעצרו זמן קצר אחרי רצח הצעירה במגדל העמק. בעקבות זאת הצהיר אהרונוביץ' על "התפתחות דרמטית", אך זו התבררה כמוקדמת מדי וגררה ביקורת

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק

(צפו בדברי בני משפחתה של דדון באזכרה לפני כשבועיים)

בית המשפט העליון התיר לפרסם בצהריים (שלישי) כי זמן קצר אחרי רצח שלי דדון במגדל העמק בראשית החודש שעבר נעצרו שישה חשודים ערבים, ואלה שוחררו אחרי כמה ימים.

המעצר של השישה הוא הסיבה להצהרתו של השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' שלושה ימים לאחר הרצח שלפיה חלה לכאורה "התפתחות דרמטית" בחקירה. בדיעבד התברר כי ההתפתחות שהשר דיבר עליה הייתה מוקדמת מדי והשישה שוחררו כעבור כמה ימים למעצר בית, ובהמשך שוחררו לגמרי. אהרונוביץ' ספג ביקורת קשה בעקבות אותה הצהרה, זאת לאחר שהשישה שוחררו והחקירה נקלעה למבוי סתום.

בין ששת העצורים גם קטינים, כולם תושבי צפון הארץ. הם נעצרו ביום הזיכרון לחללי צה"ל לפנות בוקר, בפשיטה של כוחות המשטרה על בתיהם. זאת במסגרת החקירה, המתנהלת בשיתוף עם השב"כ.

עוד על רצח שלי דדון:
בני המשפחה באזכרה: "איך ממשיכים בלעדייך?"
המחאה האדומה: "הרוצחים חופשיים"
אביה של דדון למשטרה: "חשבו שזאת הבת שלכם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשודים שוחררו למעצר בית, ובהמשך שוחררו לגמרי. החשודים ברצח בבית המשפט/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחילה נחשדו השישה בעבירות ביטחון, ורק אחרי כמה ימים הותר להם להיפגש עם עורכי דין. ואולם, עד מהרה התברר כי ככל הנראה אין להם מעורבות בפרשה. בני משפחותיהם הגיבו על כך בשמחה רבה, והן האשימו את המשטרה בפעולה מהירה מדי. בית משפט השלום סירב לפרסם את דבר המעצר והשחרור, ורק היום החליט בית המשפט העליון להתיר זאת, לבקשת עיתון "הארץ".

כפי שפורסם אתמול לראשונה בוואלה! חדשות, אחרי כמה שבועות שבהם החקירה הייתה במבוי סתום, חלה התקדמות. המחוז הצפוני של המשטרה בפיקודו של ניצב זוהר דביר שם את חקירת הרצח בראש מעייניו ולפרשה הוקדשו בשבועות האחרונים כוחות ואמצעים רבים. ייתכן כי ההתקדמות האחרונה תוביל לבסוף לפתרון התעלומה.

לפניות לכתב אחיקם משה דוד: ahikam77@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully