וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסע במהירות של 260 קמ"ש והואשם בזכות פייסבוק

תושב עכו מואשם כי נסע בכביש החוף במהירות מופרזת, ושניים מחבריו שהיו עמו ברכב מואשמים כי שידלו אותו לביצוע העבירה. מעצרם של השלושה התאפשר לאחר שהם העלו לרשת החברתית סרטון בו מתועדת הנהיגה הפרועה

כתב אישום הוגש הבוקר (שלישי) נגד צעיר בן 20 מעכו ושניים מחבריו, לאחר שתיעדו את עצמם נוסעים בכביש החוף במהירות של 260 קמ"ש והעלו את הסרטון לרשת החברתית פייסבוק. הצעיר מואשם בנהיגה בקלות ראש ובמהירות שיש בה סכנה לציבור, בנהיגה במהירות מופרזת ובסיכון חיי אדם. שני חבריו מואשמים בשידול לביצוע העבירות.

בחודש אוגוסט התפרסם קטע הווידאו שהועלה ברשת המנציח את הנהג ושני חבריו, בעת שנסעו ברכב מסוג BMW בכביש החוף מתל אביב לחיפה, כשמד המהירות מצביע על מהירות של 260 קמ"ש, במקום בו המהירות המרבית המותרת הינה 90 קמ"ש. בסרטון נראים שני הנוסעים מעודדים את הנהג לנהוג במהירות מופרזת ומסוכנת, ולפי כתב האישום הם "תרמו ליצירת האווירה והתנאים לביצוע המעשים".

בכתב האישום נטען, כי הצעירים צילמו את הנסיעה ומחאו כפיים בזמן שהנהג הגביר את מהירות נסיעתו. אחד מהחברים אף הציע לפרסם את הסרטון באינטרנט ואמר: "נעלה את זה ליו-טיוב. צלם אותי... תדביק את הסקלה", ואילו החבר השני אמר: "אני לא מאמין. מנתניה עד חיפה בתשע דקות, ואוו". לאחר שהסרטון עלה לפייסבוק ופורסם בכלי התקשרות, בעקבות צפייה בסרטון, הגיעו במשטרה לחשודים והוחלט להגיש נגדם כתב אישום.

במשטרה אומרים כי הנהיגה בוצעה באופן המהווה סכנה חמורה לשלומם של ציבור המשתמשים בדרך ואף הוסיפו כי נהיגה במהירות של 260 קמ"ש, הינה "בבחינת משחק ברולטה רוסית". הבוקר, כאמור, הוגש לבית המשפט לתעבורה בעכו כתב אישום נגד שלושת המעורבים וכן בקשה כנגד הנהג לפסילת רישיון נהיגה עד תום הליכים. כאשר במשטרה טוענים כי "הנהג מהווה סכנה חמורה וממשית לשלום הציבור וביטחונו, כל אימת שהוא יושב ברכב ואוחז בהגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully