וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובטל חטף שניים בפריז: "לפרק ארגונים ציוניים"

האיש פרץ ללשכת תעסוקה בבירת צרפת ולקח את המנהל וסגנו בני ערובה. בדוא"ל כתב שאינו מוצא עבודה: "איבדתי יכולת להתמודד". כן הוסיף דרישה תמוהה "לפרק את הארגונים הציוניים החמושים"

אדם הטוען כי הוא טכנאי מחשבים מובטל נכנס אתמול (שני) ללשכת תעסוקה בפריז בירת צרפת, ולקח את מנהל הלשכה וסגנו בני ערובה - כך אישרו גורמי משטרה לכלי התקשורת בצרפת. על פי דיווח רשת החדשות "צרפת 24", האיש מסר טענות שונות שיש לו בנושא האבטלה, אך במקביל גם פרסם דרישה, שמהותה אינה ברורה לגמרי, "לפרק את הארגונים הציוניים החמושים" הפועלים בצרפת.

התקרית החלה אתמול לפני הצהריים, בלשכת תעסוקה ברובע ה-11 בעיר, אז נכנס האיש למקום. על פי הדיווחים, הוא היה חמוש - אך לא בנשק חם. כוחות משטרה נאספו מחוץ למקום, אולם לא ברור בשלב זה אם בכוונתם לפרוץ למקום, או אם מתנהל משא-ומתן כלשהו עם החוטף.

משטרה מחוץ ללשכת תעסוקה בפריז בה התבצר מובטל ולקח שני בני ערובה. רויטרס
כוחות מחוץ ללשכת התעסוקה ברובע ה-11, היום/רויטרס

במהלך האירועים שלח האיש דואר אלקטרוני לאתר החדשות הצרפתי Rue89, שפירסם קטעים ממנו, בהם נכתב: "שמי כריסטיאן דניסו, בן 45, בעל אינטליגנציה ממוצעת, השכלה ממוצעת, בלי כישורים מיוחדים ועם צרפתית ממוצעת". הוא הסביר את מעשיו בכך ש"משנת 2000 אני נאבק, כמו צרפתים רבים, אך בשנים האחרונות הגעתי לקצה יכולתי להתמודד".

עוד הוסיף במכתבו: "הגיל שלי, מן הסתם, הוא מכשול בפני מציאת עבודה (למעשה, כבר כשאתה בן 35 אתה מבוגר מדי). בלתי אפשרי להשיג חוזה עבודה במשרה מלאה, וגם משרות חלקיות הופכות לנדירות". לצד זאת, הוסיף במכתבו גם את הקריאה הסתומה-משהו, "לפרק את הארגונים הציוניים החמושים", הפועלים לדבריו בצרפת. לא נמסרו פרטים נוספים מהמכתב.

(עדכון ראשון: 17:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully