וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון חיסול? פצוע בינוני בפיצוץ רכב בקריית גת

רמי שני

9.10.2011 / 12:06

המשטרה חושדת כי מדובר במעשה על רקע פלילי וטוענת כי ככל הנראה מטען חבלה שהוצמד לרכב הוא שגרם לפיצוץ. הפצוע, גבר כבן 50, פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. נסיבות המקרה נבדקות

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל)

גבר כבן 50 נפצע לפני זמן קצר (ראשון) באורח בינוני מפיצוץ רכב בשדרות לכיש בקריית גת. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב לכיש שהגיעו למקום פינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. נסיבות הפיצוץ אינן ברורות.

ממגן דוד אדום נמסר עוד כי במקום עולים באש שני כלי רכב. מחקירה ראשונית עולה כי ככל הנראה מדובר באירוע על רקע פלילי. על פי החשד, מטען שהוצמד לרכב הופעל וגרם לפיצוץ.

לדברי המשטרה, הפצוע לא מוכר להם ובשלב זה נבדקים מספר כיווני חקירה. בין היתר, נבדקת האפשרות כי האיש היה מעורב בהסתבכות כספית או בסכסוך אחר עם גורמים עבריינים. חקירת האירוע הוטלה על ימ"ר לכיש.

אדם שנסע ברכב סמוך לזה שהתפוצץ סיפר כי "הרכב היה בנסיעה. זה היה פיצוץ חזק, כמו שקסאם נופל לידך. אבל זה לא מפחיד, זה לא עדיין לא נתניה פה". חיים מצליח מאיחוד והצלה סיפר: "באתי להניח פה את האופנוע. שמעתי פיצוץ וראיתי רכב מתחיל לעלות באש. כתוצאה מהפיצוץ יש פצוע במצב בינוני. הוא בהכרה מלאה. ראיתי אותו שוכב והמולה מסביב. התחלתי טיפול ראשוני עד שהגיעו צוותי מד"א".

עוד באותו נושא
2 בני אדם נפצעו בינוני בפיצוץ אופנוע בהרצליה
סוכל פיגוע פלילי: "ניסו למכור מטען לעבריינים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully