וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער שהגיח מהיער רוצה לחזור: "לא יודע מי אני"

כשבועיים אחרי שהופיע בברלין, הרשויות עדיין מתקשות להבין מיהו "ריי" בן ה-17 ודובר האנגלית, הטוען כי חי 5 שנים ביער עם אביו, שמת באחרונה והותירו לבדו. "הוא מתקשה לישון במיטה"

הרשויות ואמצעי התקשורת בגרמניה ובבריטניה ממשיכים בניסיונות להתחקות אחר סיפורו של נער כבן 17 המוכר רק בשם "ריי", שהופיע לפני כשבועיים בבית העירייה של ברלין, וטען כי חי במשך חמש שנים "ביערות". לאחר שהמקרה נחשף לתקשורת בסוף השבוע האחרון, דווח הבוקר (שלישי) כי המילים הראשונות שאמר הנער, היודע רק כמה מילים בגרמנית אך דובר אנגלית שוטפת, היו "אני לבד בעולם. איני יודע מי אני. אנא עזרו לי".

עוד מדווחים היום כלי תקשורת בשתי המדינות, על פי "מקורות המקורבים למקרה", כי מאז שהוא נמצא בטיפולן של הרשויות בברלין, מתקשה ריי להסתגל לחיים בעיר, לישון במיטה ולהתקלח במים חמים, והוא הביע את רצונו לחזור אל החיים במרחבי הפרא.

ריי, שלפי ההערכות הוא בריטי במוצאו, הופיע בברלין ב-5 בספטמבר, מצויד בשק ובו כמה חפצים אישיים, אוהל ושק שינה. לחשיפת המקרה לתקשורת בסוף השבוע האחרון נלוותה גם תמונה של הנער בהיר השיער ותכול העיניים, 1.80 מטר גובהו, שהפיצה משטרת ברלין ברחבי העולם באמצעות האיטרפול, לצד טביעות אצבעות ודגימות DNA שלו, בניסיון לגלות מניין הוא במקור ומה שמו האמיתי. ואולם, עד כה, לא העלו מאמצי האיתור דבר, ומוצאו של ריי נותר עלום.

על פי המידע שמסר הנער עצמו למשטרה, הוא חי ביער עם אביו, המוכר בכינוי "רייאן", במשך חמש שנים - מאז מותה של אמו, "דורין", בתאונת דרכים. לדברי הנער, לפני שבועיים הלך לעולמו גם האב - ובעקבות זאת, לאחר שנותר לבדו בעולם, החליט לחזור אל הציוויליזציה, לא לפני שקבר את אביו באדמה (כעת מחפשת המשטרה את הקבר). הוא הסביר כי נעזר במצפן שהיה ברשותו כדי ללכת צפונה, עד שהגיע אל העיר.

"ניסיתי ככל יכולתי להוציא ממנו פרטים על המקום ממנו בא, אבל הוא פשוט לא ידע", סיפר ל"טלגרף" הבריטי גורם ברשויות הגרמניות שהיה מעורב בטיפול בנער. "הוא נראה רגוע, כלל לא מפוחד ושקט. הוא סיפר כי הסבירו לו שאם אי פעם יזדקק לעזרה, עליו ללכת לברלין. הוא נראה המום לחלוטין כששאלתי אותו אם יש לו דרכון או תיעוד מזהה כלשהו. עם זאת, הוא סיפר שהוא יודע לקרוא, כי אביו לימד אותו".

למרות אופיו הביזארי של הסיפור, במשטרת ברלין ממשיכים לעמוד מאחוריו ולטעון שגרסתו של הנער אמינה. לדברי אותו מקור שהתראיין לטלגרף, אין זה מפתיע שהנער מתקשה להסתגל למיטה רכה: "הוא מתגעגע לקרקע היער הקשה, והביע את רצונו לחזור לשם כדי לישון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully