וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: צעיר בן 21 נורה למוות ליד אום אל-פחם

קובי דוד

7.9.2011 / 0:50

אלמונים פתחו בירי לעבר הצעיר בכביש 65 ונמלטו, וצוותים של מגן דוד אדום קבעו את מותו. קרובי המשפחה שבאו למקום התפרעו, מכיוון שהמשטרה הרחיקה אותם ולא התירה להם להיפרד מהמנוח

צעיר בן 21 אותר אמש (שלישי) ללא רוח חיים בצומת מי עמי בכביש 65, סמוך לנחל עירון. על פי החשד אלמונים ירו בו למוות. פרמדיקים של מגן דוד אדום ביצעו בצעיר החייאה, ובסופה נקבע מותו. עד כה לא נתפס חשוד ברצח והיחידה המרכזית של מרחב צפון פתחה בחקירת האירוע. בעקבות מותו של הצעיר, הגיעה משפחתו לזירת האירוע והתפרעו מאחר שלא הותר להם לראות את הגופה. כוחות משטרה מנעו מהם.

ביום שבת שלושה בני אדם נרצחו סמוך לאום אל-פחם. מחקירה ראשונה עלה כי אלמוני פתח בירי לעבר מכונית שנסעה בדרך המובילה לכפר זלפה, השייך למועצה המקומית מעלה עירון. היורה נמלט מהמקום, ונהג המכונית, שנפצע פצעים אנושים מהירי, סטה מנתיב נסיעתו והתנגש בעמוד חשמל.

טרם ברור אם כל השלושה נהרגו מהירי או מהתאונה שנגרמה בעקבותיו. מהערכה ראשונה, עלה כי הירי בוצע במסגרת סכסוך בין עבריינים. צוותים של מגן דוד אדום הוזעקו לזירת התאונה. הם חילצו את שני הנוסעים והנהג מהמכונית המרוסקת, שחלקם נשרפו חיים לאחר שהמכונית בה נסעו עלתה באש מעוצמת ההתנגשות. שוטרים מתחנת אום אל-פחם וחוקרים מהיחידה המרכזית של מרחב חוף פתחו בחקירה, ובמצוד אחר החשוד ברצח.

אמש: רצח זוגתו בפתח תקווה - והותיר פרחים
רק בתחילת השבוע: רצח משולש באום אל-פחם


לפניות לכתב: kobidavid@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully