וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה גאה: זוג חד-מיני ראשון התחתן בניו יורק

קיטי למברט ושריל רוד חיכו זמן רב לרגע הזה: אחרי מעל עשור של זוגיות, הן התחתנו בשעה חצות ושנייה בדיוק, ברגע הראשון שניתן היה לזוג חד מיני להתחתן במדינת ניו יורק. מזל טוב!

קול ששון וקול שמחה, קול כלה וקול... כלה! קיטי למברט ושריל רוד התחתנו לפנות בוקר (ראשון) בחצות, שעון ניו יורק, והפכו לזוג החד-מיני הראשון שהתחתן באופן חוקי במדינת ניו יורק. למברט בת ה-54 ורוד בת ה-53, שתיהן פעילות בקהילה הגאה, התחתנו במפלי הניאגרה, כשמאחוריהן המפלים מוארים בכל צבעי הקשת. במקביל, התחתנו זוגות רבים נוספים ברחבי המדינה, שהפכה למדינה הגדולה ביותר בארצות הברית המאפשרת נישואים חד-מיניים.

הזוג המאושר, שתיהן במקור מבאפלו וסבתות ל-12 נכדים בסך הכל, נמצאות במערכת יחסים כבר מעל לעשור ונלחמו במשך זמן רב על הזכות להינשא. ראש העיר פול דיסטר הוא שערך את טקס החתונה, בו נכחו מספר מחוקקים מהמדינה שהצבעתם בחודש שעבר אפשרה את הרגע המרגש.

קיטי למברט ושריל רוד נישאו בחתונה החד מינית הרשמית הראשונה במדינת ניו יורק. AP
למברט ורוד במהלך טקס הכלולות/AP

למברט סיפרה בימים שקדמו לחתונה כי היא אמרה לזוגתה ברגע שהחוק עבר כי "לא נחכה רגע אחד יותר ממה שהיינו חייבות לחכות". במהלך הטקס, לבשה למברט שמלת ערב כחולה עם שובל ארוך והחזיקה בזר פרחים תואם. זוגתה לבשה טוקסידו לבן ונעלי טניס לבנות.

גם באלבני, בירת ניו יורק, ראש העיר ג'רי ג'נינגס תכנן להתחיל את טקסי החתונה בשעה חצות ודקה בלשכתו, לאחר שבית המשפט הסכים באופן חד פעמי לוותר על 24 שעות ההמתנה הדרושות בין הוצאת רישיון נישואים לבין החתונה במדינה.

הטקס של למברט ורוד תוכנן בקפידה, כך שהן אמרו "I Do" בשעה חצות ושנייה בדיוק. פקיד עירייה היה נוכח במקום והגיש לשתיים את רישיון הנישואין שלהן ואת הוויתור על תקופת ההמתנה מבית המשפט בדיוק באותו הרגע. ביום שני תיערך חתונה קבוצתית במפלי הניאגרה, במהלכה מעל 40 זוגות יינשאו בו זמנית.

עוד באותו נושא:
עליזים בניו-יורק: זוגות גאים יוגרלו ויינשאו
ארה"ב: הסנאט בניו יורק אישר נישואים חד-מיניים
מצעד הגאווה בתמונות: "ניו יורק, התינשאי לי?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully