וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה הוגדרה נעדרת 41 שנה, ונמצאה חיה בפלורידה

נס בפלורידה: אשה הוגדרה כנעדרת 41 שנים, ואף ”נקברה” בשנת 1996 לאחר שהמשטרה מצאה שרידי גופה וטענה ששייכים לה. בבדיקת DNA גילו השוטרים שלא מדובר בשרידיה, ובחיפוש נוסף אף מצאו את הנעדרת - חיה

והיא לא ידעה שהיא כזו: לולה קורה הוד, אישה מעיירה באילינוי, נעלמה לפני 41 שנה, והשאירה מאחוריה 14 ילדים. היא סבלה מבעיות נפשיות, ויום אחד יצאה מביתה - ולא שבה. בתה, גרייס קיוויסטו, הייתה בת 15 ביום בו נעלמה אמה, ואומצה על ידי קרובי משפחה. עד שנת 1996, עת הגיעה המשטרה למשפחתה של הוד בטענה כי מצאה שרידי גופה השייכים לאם המשפחה, לא שמעו קרוביה דבר. כשקיוויסטו נזכרת באותו היום, היא מספרת כי "הם אמרו שאלו שרידי גופתה של אמא, אך הם לא יכלו לעשות בדיקת DNA באותו הזמן מכיוון שלא היתה את הטכנולוגיה עדיין". ללא כל הוכחה רשמית, המשפחה קברה את שרידי הגופה שחשבו שהיא של יקירתם המנוחה, וערכו טקס הלוויה כ-20 שנים לאחר ההיעלמות.

אלא שעם התקדמות הטכנולוגיה, החליטה המשפחה לפני שנתיים להוציא את שרידי הגופה מהקבר, בתקווה שבדיקת DNA תוכל לספק להם אחת ולתמיד הוכחה לקשר משפחתי עם האישה אותה קברו. לפני מספר שבועות התקבלו תוצאות הבדיקה המפתיעות אשר קבעו כי שרידי הגופה אינם שייכים ללולה קורה הוד, אלא לאישה אחרת. "חזרנו לנקודת ההתחלה", אמרה בתה של הוד בנוגע לממצאים.

חקירת היעלמותה של הוד נפתחה מחדש, ולאחר חיפוש באינטרנט הגיעה המשטרה לאישה בת 84 המתגוררת בפלורידה, שלדברי הרשויות, היא-היא הנעדרת משנות ה-70. תוצאות בדיקת ה-DNA יתקבלו רק בעוד מספר חודשים, ועל כן כל שנותר הוא לחכות ולראות מה הן יעלו בחכתן, בתקווה שפתאום לגרייס קיוויסטו תהיה שוב אמא, לאחר שהיתה יתומה במשך 41 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully