וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגשות במונקו: הנסיך אלברט התחתן

וויליאם וקייט זה כבר פאסה: 55 שנים לאחר חתונתם של הנסיך רנייה והשחקנית גרייס קלי, עיני העולם שוב נשואות למונקו - הפעם לחתונתם של הנסיך אלברט ובחירת לבו שרלין וויטסטוק

הנסיך אלברט נישא לבחירת לבו שרלין וויטסטוק, יולי 2011 בכנסיית הארמון המלכותי במונקו/רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: אמיר קוטיגרו)

לאחר שקיימו אמש טקס נישואין אזרחי, נישאו אתמול (שבת) נסיך מונקו, אלברט, ובחירת ליבו, שרלין וויטסטוק, בטקס דתי ומרהיב בשנערך בארמון המלכותי לעיני 800 מוזמנים.

לרגל החתונה הוכרז יום חג בריביירה הצרפתית, כאשר אלפים מתושבי הנסיכות וכן תיירים רבים צפו מרחוק בזוג שצעד אל הארמון. וויטסטוק, בת ה-33, לבשה שמלת משי של המעצב ג'ורג'יו ארמאני, שעל פי השמועות נדרשו לא פחות מ-2,500 שעות לעצבה. הנסיך אלברט צעד מאחוריה בחליפת מדים בצבע שמנת. בטקס נכחו נסיכים ונסיכות מרחבי העולם, אך הזוג הטרי מבריטניה, הנסיך וויליאם והדוכסית מקיימברידג', קייט, מבקרים בימים אלו בקנדה ונעדרו מהאירוע. גם מספר ידוענים מרחבי תבל הגיעו לצפות בטקס, בהם הדוגמנית נעמי קמפבל, השחקן רוג'ר מור - תושב מונקו ו-"ג'יימס בונד" לשעבר, ונשיא צרפת, ניקולא סרקוזי, שהגיע בגפו ללא אשתו ההרה קרלה ברוני.

החתונה של נסיך מונקו. רויטרס
הזוג המלכותי/רויטרס

לאחר הטקס, הזוג המלכותי קיים תהלוכה קצרה ברחובות, והחגיגות ייחתמו בארוחת ערב חגיגית שיכין השף הצרפתי אלן דיקאס, ובמופע זיקוקים מחוץ לבית האופרה המפורסם.

אלברט בן ה-53, הינו בנם היחיד של הנסיכה וכוכבת הקולנוע, גרייס קלי, והנסיך רנייה, שנישאו בטקס המלכותי האחרון שנערך במדינה - בשנת 1956. הוא הפך למנהיג הנסיכות לאחר מות אביו בשנת 2005. אלו הם נישואיו הראשונים, על אף העובדה שיש לו שני ילדים.

החתונה של נסיך מונקו. רויטרס
הכלה שרלין וויסטוק צועדת על השטיח האדום עם אביה/רויטרס

בשנת 2000 הכיר את וויטסטוק, אלופה אולימפית בשחייה לשעבר וילידת דרום אפריקה, במהלך תחרות שחייה שנערכה במונקו. שש שנים לאחר מכן עברה וויטסטוק להתגורר בארמון המלכותי, ובשנה שעברה הכריזו השניים על אירוסיהם.

החתונה של נסיך מונקו. רויטרס
"את יותר יפה מקייט"/רויטרס

ביום רביעי השבוע סערו הרוחות בנסיכות הקטנה, כאשר אתר האינטרנט של העיתון הצרפתי "ל'אקספרס" דיווח כי וויסטוק ניסתה להימלט חזרה למולדתה, בעקבות "גילוי מסעיר" על בעלה לעתיד. על פי הדיווח, היא הגיעה לשדה התעופה בעיר ניס שבצרפת, אולם נעצרה בידי שוטרים שנשלחו מבית המלוכה ןשיכנעו אותה לשוב לארמון. "אנו מכחישים בתוקף את הדיווח", נמסר בהודעה מבית המלוכה במונטה קרלו. "מטרתן היחידה של השמועות הללו היא לפגוע בשמו הטוב של הנסיך ובשמה הטוב של העלמה וויטסטוק, ולגרום נזק משמעותי לאירוע המשמח הזה".

(עדכון ראשון: 19:25)

עוד על החתונה המלכותית:
האם כלתו של הנסיך אלברט ניסתה לברוח ערב החתונה?
תמונות להשוואה - כך נראתה החתונה בבריטניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully