וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת שטראוס-קאהן: "ייתכן שהחדרנית נשאית איידס"

החדרנית שזיהתה את יו"ר קרן המטבע הבינלאומית כמי שתקף אותה בבית המלון התגוררה לאחרונה ביחידת דיור שמיועדת לנשאי איידס ומשפחותיהם

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

סיבה נוספת לדאגה עבור יו"ר קרן המטבע הבינלאומית, דומיניק שטראוס-קאהן, החשוד כי אנס חדרנית בבית מלון: העיתון "ניו יורק פוסט" דיווח היום (רביעי) כי החדרנית, מהגרת ממערב-אפריקה, בת 32, התגוררה עד לאחרונה בדירה המיועדת לנשאי איידס. מכאן עולה החשש כי ייתכן והיא עצמה נשאית הנגיף המסוכן.

לפני שעברה למקום מגוריה הנוכחי בינואר התגוררה החדרנית, אם חד-הורית לילדה בת 15, בדירה שאורגנה על ידי "קהילת האיידס של הארלם". עובד בארגון סיפר כי יחידות הדיור של הארגון מיועדות רק לנשאי הוירוס והחולים באיידס ולמשפחותיהם.

יש לציין כי לפי המידע שפורסם עד כה, שטראוס-קאהן אינו בסכנת הידבקות במחלה, שכן אף אחד מהצדדים אינו טוען כי קיים יחסי מין מלאים עם החדרנית, שהתלוננה רק כי הוא ניסה לכפות עליה מין אוראלי. פרקליטו של שטראוס-קאהן, בנג'מין ברפמן, סיפק אתמול רמז לגבי קו ההגנה העתידי כשאמר כי "אנחנו מאמינים שהראיות אינן עולות בקנה אחד עם חדירה כפויה" - אמירה שבעקבותיה הסיקו כמה פרשנים כי הוא מתכוון לטעון בבית המשפט שהמגע המיני היה בהסכמה (אף ששטראוס-קאהן עצמו ממשיך בינתיים לדחות לחלוטין את כל החשדות). פרקליטה של החדרנית, ג'פרי שפירו, מיהר לדחות את הדברים בתוקף: "אין שום קשר בין הסכמה למה שהתרחש בחדר המלון ההוא", אמר בראיון ל-NBC.

בתוך כך, הלילה דיווח גורם במערכת אכיפת החוק בניו יורק כי שטראוס-קאהן נמצא תחת השגחה מחשש שיתאבד. שטראוס-קאהן, העצור חשד שניסה לאנוס חדרנית בבית מלון בעיר בשבת, לא ניסה, על פי אותו גורם, לפגוע בעצמו - אך הוחלט בכל זאת להשגיח עליו ליתר ביטחון.

גורמים משפטיים העריכו הלילה כי ייתכן וכבר ביום שישי הקרוב, בו צפוי שטראוס-קאהן להופיע בפני שופט בבית המשפט במנהטן, יוגש נגדו כתב אישום, לאחר שבקשתו להשתחרר בערבות נדחתה. שטראוס קאהן הואשם בשלושה סעיפים: תקיפה מינית, נסיון אונס וכליאת שווא. החדרנית זיהתה אותו במסדר זיהוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully