וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא אמריקאי: בית נמכר ב-100 מיליון דולרים

הבית בעמק הסיליקון שבקליפורניה נמכר למיליארדר רוסי והוא כולל בריכה פנימית וחיצונית, אולם נשפים ומגרשי טניס. דובר המיליארדר: "הוא אינו מתכננן לעבור לגור שם בקרוב"

קח לך אישה ובנה לה בית? מסתבר שיכול להיות מדובר בעסק יקר למדי. מיליארד רוסי שילם 100 מיליון דולרים על אחוזה בסגנון צרפתי בעמק הסיליקון שבקליפורניה. זהו המחיר הגבוה ביותר שאי פעם שולם עבור בית למשפחה אחת בארצות הברית, כך דיווח העיתון "וול סטריט ג'ורנל".

הקונה, יורי מילנר הוא יו"ר חברת ההיי-טק "סקיי טכנולוג'יס". כמו כן הוא מושקע בין היתר בפייסבוק, גרופון ואתרים מצליחים נוספים. מילנר מתגורר רוב הזמן במוסקבה יחד עם אשתו ושני ילדיו ודוברו מסר כי אין בכוונתו להעתיק את מגוריו לבית החדש והיקר בזמן הקרוב.

הבית, בגודל של כ-8 דונמים, מאובזר בבריכה חיצונית ופנימית, חדר נשפים ומרתף יינות והתכנון ובנייתו ארכו כמעט תשע שנים. בשטח שמסביבו ישנם כמה מגרשי טניס. "לא היתה מגבלת תקציב אמיתית", סיפר אחד מהארכיטקטים שתכננו את הבית, וויליאם האבלינסקי.

העסקה על הבית היוקרתי עומדת בניגוד למצב הנדל"ן הנוכחי בארצות הברית. נתונים מראים כי מחירי הבתים במדינה ממשיכים לרדת, וכלכלנים חוזים ירידות מחירים נוספות. עם זאת, לא חלה ירידה משמעותית בקניית בתי היוקרה, שכן רבים מקוניהם משלמים במזומן ועל כן ההגבלות על המשכנתאות אינן משפיעות עליהם רבות.

ישנן מעט עסקאות שמתחרות עם עסקה זו. בשנת 2007 שילם המשקיע רון בארון 103 מיליון דולרים עבור מגרש בניו יורק בגודל 161 דונם. ב-2008 חברת השקעות הקשורה למיליארדר הרוסי דימיטרי ריבובוולב שילמה 95 מיליון דולרים עבור אחוזה שהייתה שייכת לדונאלד טראמפ בפאלם ביץ' ובשנת 2000 גארי וויניק ביצע עסקה בשווי כולל של 90 מיליון דולרים עבור בית בשכונת בל-אייר שבלוס אנג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully