וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח אישה וגר בביתה לצד גופתה הכפותה

קובי מנדל

17.3.2011 / 10:45

פיוטר רבינוביץ', בן 25, רצח את נדיה ולנקינה, אצלה התארח לאחר שנמלט ממוסד גמילה. הוא כפת אותה ובמשך שבועיים משך כספים מחשבונה, ורק עירנותו של בעל הדירה סייעה לאיתור גופתה

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד פיוטר רבינוביץ', בן 25, הנאשם ברצח נדיה ולנקינה. גופתה של המנוחה, בת 38, התגלתה בדירתה בשכונת נווה דוד בחיפה לפני כחודש, שלושה שבועות לאחר שנרצחה. רבינוביץ' נאשם ברציחתה ובעבירות נוספות, בהן שוד בנסיבות מחמירות ובריחה ממוסד לגמילה מסמים. הפרקליטות תבקש להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין מאיה חזן-דהן מפרקליטות מחוז חיפה, עולה כי השניים הכירו בחודש דצמבר האחרון במהלך נסיעה באוטובוס. רבינוביץ' סיפר לוולנקינה כי אין לו היכן ללון, והיא הציעה שיתארח בדירתה. לאחר כמה ימים ששהה בביתה, ביקשה ולנקינה מרבינוביץ' סכום כסף תמורת הלינה בביתה, אחרת, אמרה לו, ייאלץ לעזוב. בכתב האישום מתואר כיצד כאשר נכנסה ולנקינה להתקלח, נטל רבינוביץ' סכין מהמטבח, הצמיד אותה אל גבה, ואיים כי ידקור אותה.

כתב האישום מגולל את מעשיו של רבינוביץ' שהובילו לרציחתה האכזרית של ולנקינה. לאחר שאיים עליה בסכין, הוא הוביל אותה לחדר השינה, שם כפת אותה בידיה וברגליה באמצעות כבל חשמל, סתם את פיה בפיסת בד וכיסה את ראשה במגבת. הוא גם גנב כסף מארנקה, ואילץ אותה למסור לידו את הקוד הסודי של כרטיס האשראי שלה, בעזרתו משך כסף רב מחשבונה. רבינוביץ' שב לדירה למחרת, וגנב מהמקום טלפון נייד, מכשירי חשמל ותכשיטים, אותם מכר לאחר מכן.

השוטרים חשבו שמדובר באוכל רקוב

בסך הכל, ההתגורר רבינוביץ' בדירה במשך כשבועיים, בעוד שולנקינה הכפותה נותרה בחדר השינה, ומתה במהלכם ממחסור במזון, במים ומחנק. הוא הוסיף לגנוב כספים מחשבון הבנק שלה, ובאמצעותם אף שלח פרחים לחברתו ורכש עבורה תכשיטים.

באחת הפעמים כששב לדירה, נתקל רבינוביץ' בבעל הדירה, שהגיע למקום לאחר שלא הצליח ליצור קשר עם המנוחה, אותה תיאר כמי שנהגה לשלם את דמי השכירות באופן מסודר. הוא מסר לידי בעל הדירה את המפתח ונמלט מהמקום. בעל הדירה נכנס לדירה, ובשל אי הסדר ששרר בה והריח הרע שנדף ממנה, הזעיק למקום את המשטרה. בסריקה מהירה שבוצעה במקום לא הבחינו השוטרים בגופתה של ולנקינה, שהיתה מוטלת בחדר השינה ומכוסה בשמיכה.

כעבור שלושה שבועות חזר למקום בעל הדירה, והבחין בגופה, והזעיק שוב את כוחות ההצלה. במשטרה דוחים את טענותיו של בעל הדירה לפיהן ניתן היה לאתר את הגופה במועד מוקדם יותר. "השוטרים אכן הבחינו בריח נוראי", נמסר. "עם זאת, מכיוון שהדירה כולה היתה מלאה בשאריות של אוכל רקוב, קשה היה לחשוד שמדובר בריח של גופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully