וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה להולכים על ארבע: מלון יוקרתי חדש לכלבים

בפריז החליטו שמאכלי גורמה וג'קוזי לא צריכים להיות פינוקים של האדם בלבד והקימו מלון יוקרתי מיוחד לכלבים. "אנשים כאן עסוקים, ואין להם זמן לדאוג לצרכים של הכלבים שלהם"

בריכות מחוממות, מסאז'ים ותפריטי גורמה הם עניין שגרתי במלונות פאר ברחבי העולם, אך בפריז החליטו לאפשר גם לחברו הטוב ביותר של האדם ליהנות מתענוגות העולם ולהקים מלון פאר מיוחד המיועד לכלבים בלבד.

המכשכשים בזנב יוכלו ליהנות משלל אטרקציות הכוללות תכניות אימונים, טיולים ביער, טבילות בבריכות, "ג'וג'ינג" או סתם מנוחה על מיטב הספות המרופדות בסוויטה. בנוסף, כל חדר מצויד בטלוויזיה, על מנת שהכלבים יוכלו לצרוך גם תרבות ולצפות בסרטים ב-DVD. כל התמונות במלון הן תמונות ממוסגרות של כלבים, על מנת שירגישו בנוח.

למי שחושק בתענוג עבור כלבו, העלות נעה בין 36 ל-48 דולר ללילה. מייסדי המלון ומנהליו, דוויל וסטן בורוואן, שניהם חובבי כלבים מושבעים, מספרים כי ההבדל המשמעותי הוא בעצם העובדה שלא כולאים את הכלבים בכלוב, אלא מתייחסים אליהם כאורחים לכל הדבר, הזקוקים גם לחופשה ופינוקים.

"אנשים חושבים שאנחנו מגישים להם אוכל מצלחות כסף, אבל אין כאן מטרה ראוותנית או חסרת טעם כזאת", הם מסבירים. "אנחנו לא פה כדי להעניק להם מניקור או לצבוע את הפרווה שלהם בוורוד. אנחנו כאן כדי לתת מענה לצרכים שלהם. אנשים בעיר הזאת גרים בדירות קטנות בלי גינה או חצר ובדרך כלל עסוקים ועובדים כל הזמן. אין להם זמן להתפנות לכלבים שלהם – ואנחנו כאן כדי שהכלבים יוכלו לזכות בפעילויות מרעננות שחיוניות להם".

יתרון נוסף אותו ציינו המנהלים הוא שהם אינם צריכים לחשוש מפני גניבת מגבות או השחתת הציוד בחדרים, כפי שקורה לעיתים קרובות במלונות רגילים. לדבריהם, "בפגישה הראשונית עם הבעלים והכלב אנחנו מעריכים את מידת התוקפנות שלו, עוד לפני שהוא מגיע ללילה שלו כאן. חשוב לנו מאוד להוקיע כל התנהגות אלימה מהשורש, ואנחנו לא מקבלים קליינטיים אגרסיביים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully