וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל יערוך מחר חיפושים אחר גיא חבר בגולן

עמותת "לחופש נולד" בתיאום עם אוגדת הגולן, תערוך מחר מבצע חיפושים אחר החייל גיא חבר, שעקבותיו נעלמו ברמה לפני כ-13 שנים וחצי. מנכ"ל "לחופש נולד": "חובה קדושה להשיב חיילים"

חיילי צה"ל מאוגדת רמת הגולן, יקיימו מחר (שלישי) מבצע חיפושים נרחב נוסף בשטחי הרמה אחר החייל גיא חבר, שעקבותיו נעלמו ב-17 באוגוסט 1997 באזור. כמן כן, נבדקת האפשרות שחבר נמצא מחוץ לרמת הגולן ואף מחוץ לגבולות ישראל. עד כה, לא צלחו המאמצים להשיג מידע אודות גורלו.

המבצע מתקיים בתיאום עם עמותת "לחופש נולד", המטפלת בנושא השבויים והנעדרים בישראל, ופועלת לאיתור מידע שיוכל לשפוך אור על גורלם של חיילי צה"ל השבויים והנעדרים. מנכ"ל העמותה, האלוף במילואים אייל בן ראובן אמר כי "מבצע החיפושים הזה הוא פעולה נוספת בשרשרת הפעילויות המגוונות המתקיימות בניסיונות לאתר את חיילינו הנעדרים".

בן ראובן הוסיף כי "מערכת הביטחון עושה ימים כלילות כדי להביא כל שביב מידע הנוגע לחיילינו, ועושה הכול כדי להשיבם הביתה אל חיק משפחותיהם. אנו בעמותת 'לחופש נולד' מברכים על המשך פעילות צה"ל וזרועות הביטחון לאיתור חיילים. חובת כולנו, מפקדים, חיילים ואזרחים מהשורה, לעשות הכול כדי להביא את חיילינו הביתה. זוהי חובה קדושה".

גיא חבר, בן היישוב כוכב יאיר, נולד ב-30 במאי 1977. הוא נראה לאחרונה בבסיס חיל התותחנים בו שירת ברמת הגולן, כאשר סיים תורנות שמירה ומאז נעלמו עקבותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully