וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לתעלומה: הפסנתר במפרץ - לצילומי קליפ

אחרי שבמשך ימים ניסו כלי התקשורת להבין מהיכן הגיע פסנתר כנף לא קטן מול חופי מיאמי, נמצא ההסבר: נער בן 16 שרף אותו על האי במסגרת צילומי קליפ שהכין כדי להתקבל ללימודי קולנוע

נפתרה התעלומה: מזה מספר ימים מנסים כלי התקשורת לרדת לשורשן של הסיבות שהביאו פסנתר כנף במשקל כ-240 קילוגרמים לאי במפרץ ביסקיין שלחופי העיר מיאמי. היום (שבת) נמצא ההסבר: הפסנתר הוצב במקום לצורך צילומי וידאו-קליפ.

ניקולס הרינגטון, נער בן 16 תושב מיאמי, הציב את הפסנתר על האי הזעיר, לצורך צילומי קליפ שהתכוון להכין כדי להתקבל לבית ספר לקולנוע בניו יורק. "חשבנו על הפקה גדולה של וידאו-קליפ מוזיקלי אפי", הסביר הנער.

פסנתר שהוצב על אי קטן לחופי מיאמי. Alan Diaz, AP
"רציתי לצלם חוויה הזויה, סוריאליסטית"/AP, Alan Diaz

הפסנתר, כך מתברר, היה חלק מתפאורה של סדרת טלוויזיה שבה עבד אביו של הרינגטון לפני שנים, ובמשך שנים אוחסן במוסך של המשפחה. בערב השנה החדשה לפני חודש, כשמשפחת הרינגטון אירחה מסיבה, שפך עליו חומר דליק והצית אותו. כעבור יומיים, בעזרת אחיו הבכור אנדרו ושני שכניהם, לקח את הפסנתר בסירה והציב אותו על האי הקטן - שם הצית אותו שוב, וצילם את האירוע. "רציתי לצלם חוויה הזויה, סוריאליסטית", הסביר.

במשך ימים ארוכים צפו אנשים באוביקט השחור המוזר שהופיע לפתע על האי, עד שאישה אחת החליטה להתקרב אליו בסירה כדי לראות במה מדובר - וגילתה כי מדובר בפסנתר החרוך.

הרשויות בפלורידה כבר הזהירו את הרינגטון והוריו כי צעדים משפטיים עלולים להינקט נגדם, אם לא יסלקו את הפסנתר מהמקום. גורמים במועצה האזורית אמרו כי הם מעריכים את היוזמה האמנותית של הנער, אך הוסיפו כי "היה עליו לקבל את האישורים הנדרשים לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully