וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ שי: "ישראל נמצאת במפולת מדינית"

בעקבות החלטתה של צ'ילה להכיר במדינה פלסטינית, תקף נחמן שי את שר החוץ ואמר כי "מדיניות החוץ משותקת, בעוד ליברמן עסוק בוועדות חקירה פרלמנטריות ופוליטיקה פנימית"

חבר הכנסת נחמן שי (קדימה) התייחס בצהריים (שבת) להחלטתה של צ'ילה להכיר במדינה פלסטינית בגבולות 1967. לדבריו, "החלטתה של צ'ילה מאיצה את המפלה המדינית של ישראל. צ'ילה היא המדינה החמישית המקבלת החלטה זו, למרות פנייתו של ראש הממשלה ברגע האחרון לנשיא צ'ילה. מדיניות החוץ של ישראל משותקת, אך שר החוץ עוסק בהקמת ועדות חקירה פרלמנטריות ופוליטיקה פנימית".

ביום חמישי הודיע נשיא צ'ילה, סבסטיאן פינרה, כי ארצו מכירה ותומכת רשמית בקיומה של מדינה פלסטינית. פינרה הודיע על ההכרה במדינה פלסטינית בטקס במעונו הרשמי בסנטיאגו. מדובר במדינה הדרום אמריקאית החמישית בשבועות האחרונים שביצעה את המהלך, בהמשך לברזיל, ארגנטינה אקוודור ובוליביה.

ביום רביעי אישרה הכנסת את הצעתה של סיעתו של שר החוץ אביגדור ליברמן, סיעת ישראל ביתנו, להקים ועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת מימון ארגוני זכויות האדם בישראל. בעקבות ההחלטה מסרה הסיעה כי "הדרישה להקמת הוועדה נועדה לבחון את פעילותם ומימונם של אותם גופים התומכים בטרור, כולל תמיכה באופן גלוי בחיזבאללה במהלך מלחמת לבנון השנייה ובחמאס בזמן מבצע עופרת יצוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully