וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח ביפו: בן 30 נורה למוות, חברו נפצע

9.8.2014 / 0:13

השניים נורו ברחוב יפת בעיר. מד"א קבע את מותו של אחד מהם, ופינה לבית החולים איכילוב פצוע בשנות ה-20 לחייו במצב בינוני. המשטרה פתחה בחקירה, אולם עדיין לא נעצרו חשודים

זירת הרצח ביפו, 08 באוגוסט 2014. דרור עינב
מד"א טיפל בשני פצועים בשטח, אחד מהם מת בזירה. זירת האירוע, אמש/דרור עינב

חשד לרצח: גבר כבן 30 נורה אמש (שישי) למוות ביפו. אדם נוסף בשנות ה-20 לחייו נפצע באורח בינוני-קשה.

סמוך לשעה 21:30 התקבלה במוקד מד"א קריאה על שני גברים שנמצאו ירויים ברחוב יפת שבלב יפו. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של אחד הפצועים, שנורה בפלג גופו העליון. הכוחות פינו את הפצוע השני, שסובל ממספר פצעי ירי בפלג גופו העליון ובגפיים, להמשך טיפול בבית החולים איכילוב בתל אביב.

ככל הנראה, השניים נורו מרכב חולף. המשטרה הוזעקה למקום ופתחה בחקירת המקרה.אחד מהשניים שהיו היעד לתקיפה הוא אדם שמוכר למשטרה. ההערכה היא שהרקע לירי הוא סכסוך בין עבריינים, אולם טרם נעצרו חשודים.

עוד בוואלה! חדשות
מלחמה בדרום: עדכונים שוטפים
המו”מ נמשך תחת אש: מצרים לוחצת על חמאס
התפשטות מגיפת האבולה: הוכרז מצב חירום עולמי

שלשום נרצח בשכונת סילווואן שבמזרח ירושלים גבר כבן 50. הוא נמצא בשעות הבוקר כשהוא סובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון. צוותי מגן דוד שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

ביום שלישי נעצר אדם מבאר שבע בחשד שרצח את אמו. החשוד התקשר למוקד 100 של המשטרה וטען כי הוא ביצע את המעשה. כוחות משטרה הוזעקו לבית פרטי, שם מצאו את החשוד, כשלצדו מוטלת גופת האם ועליה סימני אלימות קשים. צוות מגן דוד אדום קבע את מותה במקום. החשוד הועבר לחקירה בתחנת באר שבע. האם ובנה לא היו מוכרים למשטרה.

(עדכון ראשון: 22:13)

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully