וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלם הליך זיהוי הגופות, הבדיקה נמשכת

1.7.2014 / 8:53

במכון לרפואה משפטית השלימו את הליך זיהוי גופות הנערים. כעת, מנסים הרופאים לקבוע מתי נרצחו השלושה וכיצד. בתום הבדיקות, הם יובאו למנוחות

צילום: עומר מירון, יוסי ציפקיס, רונית מינקר – המועצה האזורית אשכול, דובר צה"ל, רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

כ-12 שעות לאחר מציאת גופות שלושת הנערים החטופים, הסתיים הבוקר (שלישי) הליך זיהוי הגופות. מהמכון לרפואה משפטית באבו כביר נמסר כי גופותיהם של גיל-עד שער, איל יפרח ונפתלי פרנקל זוהו באופן ודאי. ואולם, הבדיקות בנושא נמשכות וכעת מנסים הרופאים לקבוע בוודאות מתי נרצחו השלושה ומה הייתה סיבת המוות. לכשיסתיים ההליך הזה, יצאו הגופות מהמכון והנערים יובאו למנוחות.

רצח הנערים - סיקור מיוחד:
בנט קרא בקבינט לפעולה נרחבת, לבני: "לפעול בשכל"
"נער נהרג מאש צה"ל", אבו מאזן לעולם: "מנעו נקמה"
התפילות התחלפו בנרות: מאות באו לצמתים ולכיכרות

נפתלי פרנקל, גיל עד שער, אייל יפרח. באדיבות המשפחות, עיבוד תמונה
נפתלי פאנקל, גיל-עד שער ואיל יפרח. יהי זכרם ברוך/עיבוד תמונה, באדיבות המשפחות

הידיעה כי נמצאו שלוש הגופות של הנערים הגיעה למכון אתמול סמוך לשעה 18:00. הצוות, המיומן כל כך במקרים קשים כאלה, נערך לקבלתן. לאחר הבדיקות בשטח, התקבלו הגופות במכון בסביבות השעה 21:30. אז, החלו שם קודם כל בהליך שנועד לקבוע בוודאות כי מדובר בשלושת הנערים שנעדרו 18 ימים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
האזור שבו נחטפו ואותרו הנערים/מערכת וואלה, צילום מסך

הליך הזיהוי, עליו מפקח מנהל המכון, דוקטור חן קוגל, הושלם בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר. הזיהוי התאפשר באמצעות דגימות DNA וצילומי שיניים. כעת, עומלים במכון על איסוף כמה שיותר פרטים שישפכו אור על נסיבות מותם של הנערים. מדובר בבדיקה חיצונית בלבד ולא בנתיחה לאחר המוות.

במכון ינסו לענות על שאלות כמו מתי נהרגו השלושה וינסו להבין אם הדבר אירע בסמוך למועד חטיפתם. עוד בודקים כעת מה סיבת המוות המדויקת. בתום ההליך, יקבלו המשפחות הכואבות עדכון ותשובות לשאלות הללו ואז ילוו את השלושה בדרכם האחרונה.

מדליקים נרות בכיכר רבין לזכר החטופים שגופותיהם נמצאו הערב. יוני 2014. בן קלמר
רבים נאספו בכיכר רבין, הלילה/בן קלמר

לאחר מציאת הגופות, נרשמה התחממות בגזרת עזה. בתגובה לירי רקטות כבד מרצועת עזה, תקפו הלילה מטוסי קרב של חיל האוויר עשרות יעדים ברצועה. מדובר צה"ל נמסר כי 34 יעדי טרור נפגעו בתקיפה. על פי דובר משרד הבריאות בעזה, ארבעה בני אדם נפצעו באורח בינוני-קשה בתקיפות בחאן יונס, ברפיח ובבית להיא. גם הבוקר התפוצצו ארבע רקטות בשטחים פתוחים במועצה האזורית חוף אשקלון, מבלי לגרום לנפגעים או נזק.

דובר צה"ל, תת-אלוף מוטי אלמוז, התייחס במשדר וואלה! חדשות לתקיפות בעזה. "אתמול בלילה העברנו מסר חד משמעי לחמאס – צה"ל לא יקבל בשום דרך ירי לשטח ריבוני של מדינת ישראל", אמר הבוקר. "הירי על מדינת ישראל, לא משנה מי עושה את זה, חמאס, שולחיו או פלגיו השונים, איננו קשור לאחריות חמאס. אנחנו תובעים משילות מחמאס ברצועת עזה.

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully