וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה מהדרום התלוננה במשטרה: הקטינים אנסו אותי

3.6.2014 / 10:02

האישה החשודה שקיימה יחסי מין עם מאות קטינים הגישה הבוקר תלונה על מעשה אונס ועבירות מין אחרות שביצעו בה הקטינים. אתמול אמרה: "השפילו אותי, אני בחורה מסכנה"

צילום: שי מכלוף; עריכה: מתן חדד, גדי וינסטוק, יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'
הארכת מעצר לחשודה מקריית גת ששכבה עם קטינים, ביהמ"ש השלום אשקלון, יוני 2014. שי מכלוף
האישה התלוננה על אונס/שי מכלוף

האישה מקריית גת החשודה שקיימה יחסי מין עם מאות קטינים הגישה הבוקר (שלישי) תלונה במשטרה על מעשה אונס ועבירות מין אחרות שבוצעו על ידי הקטינים. כמו כן, פרקליטיה מטעם הסנגוריה הציבורית הודיעו כי יערערו על החלטת בית המשפט להאריך את מעצרה עד יום ראשון.

אתמול הגיבה האישה לראשונה על החשדות נגדה. "אלוהים ישמור מה שעברתי", אמרה לפני תחילת הדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום באשקלון. "ממש לא יפה איך שהכפישו את שמי", אמרה כשדמעות בעיניה. "כל ההשפלות והצילומים. אני תמימה. אני לא רוצחת ולא גנבת. אני בחורה מסכנה וטובה, שעברה המון בחיים". בסיום הדיון, שהתקיים בדלתיים סגורות, נקבע כי מעצרה של האישה יוארך עד יום ראשון.

בראשית השבוע התברר כי האישה, תושבת קריית גת בת 38, אינה נשאית HIV, כפי שנטען בשמועות, וכך גם חלק מהקטינים ששכבו עמה ושעברו בדיקה. לאחר חשיפת הפרשה ביום חמישי האחרון, נשלחה האישה לבדיקות, מחשש שהדביקה את הילדים והנערים ששכבו עמה באיידס.

"תוצאות הבדיקה מוכיחות שהמידע הראשוני היה מוטעה וכי לאישה נגרם עוול", אמרה עו"ד חופית אדרי, המייצגת את החשודה מטעם הסנגוריה הציבורית. "יש להמשיך ולבדוק את טענותיה כי היא זו שנוצלה על ידי חבורת הנערים".

גורמים המעורבים בבדיקת התנהלות גורמי הרווחה על ידי המשטרה אמרו לוואלה! חדשות כי התגלו כשלים מקצועיים ואתיים בהתנהלות גורמי הרווחה. ממסמכים ועדויות שהגיעו לידי המשטרה עולה כי מדובר בכשל בעבודת המקצועית. "כבר משנת 2011 ידעו גורמי הרווחה כי האישה מנהלת יחסי מין עם הנערים אך הם לא דיווחו", אמר גורם בכיר המעורב בחקירה. "עדיין לא ברור אם מדובר בעבירות פליליות, אך לכל הפחות מדובר בכשל מוסרי, מקצועי ואתי".

  • עוד באותו נושא:
  • קריית גת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully