וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסקת חשמל שיתקה את כפר סבא: "דווקא לקראת השבת?"

4.4.2014 / 17:00

התקלה, שהחלה בשל פגיעה בקווי מתח גבוה, פגעה במערך הרמזורים בעיר וגרמה לפקקי תנועה גדולים. רק לאחר כמה שעות היא תוקנה. "כולם יצאו מהרכבים וצעקו אחד על השני"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הרק לאחר שלוש שעות תוקנה התקלה/מערכת וואלה, צילום מסך

הפסקת חשמל אירעה היום (שישי) בחלקים נרחבים בכפר סבא, בשל תקלה בקווי מתח גבוה בעיר. התקלה, שהחלה בשעה 13:00 בצהריים והסתיימה רק לאחר כשלוש שעות לקראת השעה 16:00, גרמה לשיבושים במערך הרמזורים בעיר ולפקקי תנועה גדולים.

עוד בוואלה! חדשות
קרי: "רגע האמת הגיע, שוקלים תפקידנו במשא ומתן"
פרשת הסמים בקרב המפורסמים: כמה מעורבים נחקרו
פרסום ראשון: אלפרד אקירוב הוא איש העסקים ששילם לזקן

למוקד 106 של עיריית כפר סבא הגיעו דיווחים של תושבים רבים, אשר התלוננו על הפסקת החשמל, שלטענתם פגעה באורח משמעותי בהכנותיהם לקראת השבת. ברנדה גור, תושבת העיר בשנות ה-20 לחייה, סיפרה כי שבה לביתה אחרי יום עבודה, ולתדהמתה גילתה כי החשמל שבביתה לא עובד. "ניסיתי לברר מה הסיבה, ובסוף חיכיתי במשך שעתיים ללא חשמל. כדי לאכול ארוחת צהריים הייתי צריכה לחכות שעתיים".

יוסי נוריאל, בן 30, תושב העיר גם הוא, סיפר על המהומה שנוצרה בכבישים, בשל השיבוש במערך הרמזורים. "באמצע הנסיעה בצומת העלייה הרמזורים הפסיקו לעבוד. אף אחד לא נתן זכות קדימה ונוצר פקק גדול", אמר נוריאל. "כולם יצאו מהרכבים שלהם וצעקו אחד על השני". לדבריו, "מצער שהתקלה קרתה דווקא ביום שישי, שהוא יום לסידורים והכנות".

מחברת החשמל נמסר: "התקלה הסתיימה והחשמל בעיר חזר לפעול באופן סדיר".

לפניות לכתבת: danayark@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully