וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאירו את מטכ"ל מאחור: מי אלופי הכושר בצה"ל?

28.3.2014 / 0:07

גולני כבשו את תואר אלופי הכושר הקרבי לשנת 2014, ובקרב היחידות המיוחדות נדחקו סיירת מטכ"ל ושייטת 13 מהצמרת. הלוחמות של "קרקל" זכו בקטגורייה של המערך המתנייע

לוחמי גולני במסע בצפון הארץ, ינואר 2013. אלכסי רוזנפלד, דובר צה"ל
יכולים להיות מרוצים מההישג. מסע של לוחמי גולני בצפון הארץ/דובר צה"ל, אלכסי רוזנפלד

אליפות צה"ל בכושר צבאי לשנת 2014 הסתיימה אתמול (חמישי), ואת המקום הראשון בקטגוריה הכללית תפסה חטיבת גולני. את המקום השני קטפו הלוחמים של בית הספר למקצועות החי"ר בפיקודו של אלוף-משנה מרדכי כהנא. במקום השלישי זכתה חטיבת גבעתי בפיקודו של אלוף-משנה עופר וינטר.

מבין היחידות המיוחדות, זכתה היחידה המיוחדת של גבעתי "רימון" במקום הראשון. הצנחנים – שהיו ראשונים במדד זה בשנת 2013, נדחקו למקום השני, ואחריהם גדוד הסיור של חטיבת גבעתי. הקומנדו הימי (שייטת 13), וסיירת מטכ"ל, שהשיגו ציונים נמוכים יחסית, הודחו מצמרת הטבלה. פרס הניחומים של שייטת 13 היה שמפקדה זכה במקום השני בתחרות האישית בין הקצינים.

מבין היחידות של המערך המתנייע, זכתה יחידת הלוחמות "קרקל" במקום הראשון. במקום השני זכו לוחמי גדוד "נשר" של חיל האיסוף הקרבי, וגדוד "עיט" של אותו החיל מיד אחריהם. בקטגוריית בסיסי האימונים החטיבתיים זכה זה של חטיבת הצנחנים במקום הראשון – מותיר מאחור את גולני וגבעתי.

השנה נרשמה עלייה בשיעור הקצינים שהשתתפו בתחרות השנתית (85% לעומת 79% בשנה שעברה). חדשות פחות טובות הן לשני קצינים, שלא עברו את הבוחן, ולפיכך לא יוכלו להתקדם לתפקיד מפקד גדוד. "מה שאנחנו צריכים לשאוף אליו הוא מה שחטיבת גולני הצליחה להשיג", אמר אתמול מפקד זרוע היבשה האלוף גיא צור בטקס סיום האליפות, "100% ביצוע והשגת הניצחון".

(עדכון ראשון: 20:07)

עוד בנושאי צבא וביטחון
תיעוד: כך נראית מנהרת הטרור שצה"ל חשף
הלוחם קפץ על רימון ונהרג - משפחתו דורשת צל"ש
"בלקהוק" של צה"ל ביצע נחיתת חירום בשטחי הרשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully