וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפקח החשוד שהיכה אזרח הושעה: "לא נסכים לאלימות"

6.3.2014 / 21:28

לאחר שפתחה המשטרה בחקירת האירוע, שבו לפי החשד נראה הפקח תוקף תושב רמת השרון, הוחלט בעירייה להוציא את הפקח לחופשה. בעירייה גינו המעשה "בוודאי כשהוא מצד עובד העירייה"

עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

הפקח החשוד בכך שתקף אתמול באלימות את תושב רמת השרון ליעם גל-און לאחר שהתפתח בין השניים עימות מילולי – הוצא היום (חמישי) לחופשה עד לסיום חקירת המשטרה. גל-און טוען כי הוא הותקף באלימות על ידי הפקח שהחרים את כלבו ברחוב – כלב שלטענתו מתנדב יחד עמו ביחידת החילוץ וההצלה של העירייה. בתגובה, הוא שיתף את הסיפור בעמוד הפייסבוק שלו בו פרסם תמונות שצולמו באירוע. לבקשת עורך דינו, פתחה המשטרה בחקירת המקרה והיום כאמור הוצא הפקח לחופשה.

עוד בוואלה! חדשות:
תיעוד: רגעי ההשתלטות של השייטת על ספינת הנשק מאיראן
ראש אמ”ן: ”משמרות המהפכה מאחורי הברחת הנשק”
פרס לגולשים מאיראן: ”אינכם אויב של ישראל”

"אנחנו רואים את האירוע בחומרה רבה, ואנחנו ביקשנו ממשטרת ישראל לפעול במהירות ולברר את השתלשלות האירוע. אנחנו לא נסכים לכל מעשה אלימות, בוודאי לא מצד עובדי העירייה", כך אמרו היום גורמים בעיריית רמת השרון לוואלה! חדשות.

פרקליטו של גל-און, עורך הדין עידן דביר ממשרד עורכי הדין עודד סבוראי ועידן דביר, שלח מוקדם יותר היום מכתב למחלקת הפיקוח בעיריית רמת השרון בו הוא מגולל את סיפורו של מרשו. במכתב הא מציין כי הוגשה תלונה למשטרה והעניין נמצא תחת חקירה. "אין כל הצדקה לאלימות כה קשה, בלתי פרופורציונאלית, ונטולת כל התגרות מצד פקח עירוני לעיני הציבור כולו ולעיני משפחתו של מרשי", כתב עורך הדין. את המכתב חתם בבקשה להשעות את הפקח עד שתגבש משטרת ישראל את ממצאיה.

ליעם גל-און, תושב רמת השרון, אשר פקח עירוני תקף אותו את הכלב שלו, מרץ 2014. פייסבוק, צילום מסך
"אין הצדקה לאלימות כה קשה"/צילום מסך, פייסבוק

לדברי גל-און, המקרה התרחש כאשר טיילה רעייתו עם בתו, תינוקת בת ארבעה חודשים, ועם סבתו, בת 90, ברחוב ויצמן בעיר. "במרחק של כמאה מטר מסניף הדואר, פקח עירוני קרא לכלב שלנו אליו ואז קשר אותו ברצועה", תיאר גל-און, שסיפר כי אף סייע בהקמת תכנית מיוחדת לאילוף כלבי הצלה בעירייה. "אשתי מיד הבחינה בכך וניגשה לפקח לבקש שישחרר את הכלב כי הוא שלה - ובאחריותה. הכלב, כך הוסבר לפקח, רשום ומתנדב ביחידת כלבי חילוץ והצלה של עיריית רמת השרון ביחד איתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ליעם גל-און, תושב רמת השרון, אשר פקח עירוני תקף אותו את הכלב שלו, מרץ 2014. פייסבוק, צילום מסך
הפקח ואדם נוסף מכים את גל-און/צילום מסך, פייסבוק

בשלב זה, לדבריו, ביקשה רעייתו שהפקח יתקשר לקצין הביטחון של העירייה, שמכיר אישית את הכלב המתנדב. הפקח, לטענתו, סירב וביקש מהאישה להציג לו תעודת זהות. "היא הסבירה לו שאין עליה תעודת זהות, וכשהיא בלחץ היסטרי כי הפקח מחזיק את הכלב (שהוא כמו הילד שלנו לכל דבר..) ברצועת חנק, חנוק והיסטרי, היא ניגשה לעגלה כדי לצלצל אליי, וסבתא שלי המשיכה לבקש יפה שישחרר את הכלב וציינה בפניו 'הוא נחנק..'. והוא בשלו: מתעלם".

תוך פחות מחמש דקות הגיע גל-און למקום וביקש מהפקח שיחרר את כלבו תוך כדי שהוא מסביר לו את ההיסטוריה של הכלב בעירייה. הוא ניסה לשחרר את הכלב מאחיזתו של הפקח, היות והיא לחצה על צווארו של הכלב, לדברי גל-און.
בתגובה לכך, הפיל אותו הפקח אל הקרקע ובמשך עשר דקות, "פוצץ אותו במכות", כך הוא טוען.

כעבור עשר דקות הגיעה ניידת למקום. "השוטרים הצילו אותי אחרי עשר דקות", אמר. "באירוע היו עדים, עוברי אורח שצילמו (וצעקו לפקח לעזוב אותי..). השוטרים לא טרחו לקחת מהם פרטים". גל-און ביקש מהגולשים להפיץ את הפוסט כדי למצוא את העדים: "חייב למצוא את הצילומים של הפקח מתענג לרטש לי את הפרצוף על הכביש".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully