וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן-ניצב במשטרה התאבד: "העבודה קשה מנשוא"

2.2.2014 / 12:55

ראש מדור תאונות דרכים במשטרת התנועה נמצא הבוקר מוטל ללא רוח חיים בדירתו בה התגורר לבדו לאחר שהתגרש מאשתו. המשטרה: "הוא שירת במקצועיות ומצוינות"

שוטרי תנועה במשטרה התעוררו לבוקר של טרגדיה. קצין בדרגת סגן-ניצב, המשרת במשטרת התנועה, שם הבוקר (ראשון) קץ לחייו, ובמכתב שהותיר כתב כי עבודתו היתה "קשה מנשוא". על הטרגדיה נודע לאחר שהקצין, אחד המוערכים באגף התנועה של המשטרה, לא הגיע הבוקר לעבודתו.

עוד בוואלה! חדשות:
אסון הגז בירושלים: "הטכנאי נחשד ברשלנות בעבר"
נתניהו: האיום בחרם יגרום לפלסטינים להתבצר בסרבנותם
דת, שואה וצה"ל: "חומרי הנפץ" של שי פירון

ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב משה (צ'יקו) אדרי ביקש לשלוח ניידת משטרה לביתו, זאת על מנת לבדוק אם הכול כשורה עם הקצין, שכן ידוע כי הוא מתגורר לבדו, בעקבות הליך גירושין מאשתו. כאשר הגיעו השוטרים לביתו, נתגלתה הזוועה. הקצין המוערך שכב בביתו כשהוא ירוי בפלג גופו העליון.

במשטרה הסבירו כי הקצין התקדם בסולם התפקידים במהרה. "אחד האנשים האחראיים בתנועה היה הקצין הזה", אמר גורם באגף התנועה. "היה מאוד אחראי, יסודי וזו אבדה כבדה לכל אגף התנועה". הקצין הותיר אחריו ילדים.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל ואגף התנועה מביעים צער רב ויגון על מותו הטרגי בטרם עת של הקצין. הקצין שירת כראש מדור תאונות הדרכים, תוך מצוינות, מקצועיות ועל פי ערכי משטרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully