וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: שלושה הרוגים באירוע ירי בקניון במרילנד

התקרית אירעה כ-50 ק"מ מצפון לבירה וושינגטון. אחד ההרוגים הוא האדם שפתח באש, ואז התאבד. טרם התברר מספר הנפגעים הסופי, ואם היורה הכיר את הקורבנות

שלושה הרוגים באירוע ירי בקניון ליד בולטימור, מרילנד. 25 בינואר 2014. טוויטר, צילום מסך
מחוץ לקניון שבו אירע הירי, בפרברי בולטימור/צילום מסך, טוויטר

שלושה בני אדם נהרגו בתקרית ירי שאירעה הערב (שבת) במרכז קניות גדול ליד העיר בולטימור שבמרילנד, ארה"ב. אחד מהם הוא זה שפתח באש, ואז התאבד. משטרת מחוז הווארד פרסמה בחשבון הטוויטר שלה מוקדם יותר כי הוא מוטל ליד רובה ותחמושת. לא ידוע עדיין כמה בני אדם נפגעו באירוע ואם היורה הכיר את הקורבנות. בקניון בן שתי הקומות כ-200 חנויות ובית קולנוע, והוא ממוקם כ-50 קילומטרים מצפון לוושינגטון הבירה.

"השוטרים הגיעו במהירות לזירה וזיהיו שלושה קורבנות בקומה העליונה, אחד מהם הוא ככל הנראה היורה", אמר מפקד משטרת המחוז, ביל מקמהון. "אנו משוכנעים כי מדובר ביורה בודד וכי אין נוספים בקניון", הוסיף.

שלושה הרוגים באירוע ירי בקניון ליד בולטימור, מרילנד. 25 בינואר 2014. טוויטר, צילום מסך
שלושה הרוגים באירוע ירי בקניון ליד בולטימור, מרילנד. 25 בינואר 2014/צילום מסך, טוויטר

בחודש שעבר נהרג אדם אחד ושניים נוספים נפצעו באירוע בבית חולים ברינו שבנבאדה. הגבר שפתח באש התאבד. דוברת המשטרה המקומית הודיעה כי היורה, שהיה חמוש ברובה, פתח באש במחלקה הנוירולוגית שבקומה השלישית בבית החולים. מחלקת הביטחון באוניברסיטת נבאדה, הסמוכה למרכז הרפואי, פרסמה הודעת אזהרה לסטודנטים באמצעות הטוויטר, לפיה אדם חמוש מסתובב ברחבי הקמפוס. בהודעה נכתב כי על הסטודנטים וצוות ההוראה לתפוס מחסה במקום שבו הם שוהים. במרכז הרפואי, הכולל בתוכו מחלקות טראומה וילדים, פועלים מכוני מחקר מטעם האוניברסיטה.

כחודש קודם לכן ירו שוטרים בוויסקונסין בחמוש ופצעו אותו לאחר שלקח כבן ערובה ילד ששהה במחלקה לטיפול נמרץ בבית חולים לילדים בעיר מילווקי. השוטרים הוזעקו לבית החולים כדי לעצור את האיש שהיה מבוקש לחקירה, וכשהבחין בהם, לקח לידיו את הילד.

עוד חדשות מהעולם:
עדות מקייב: "לא הולכים לבד ברחוב לאחר השקיעה"
ראשי חזיר נשלחו לבית הכנסת המרכזי ברומא
מפתה? "130 מיליון דולר לגבר שיינשא לבתי הלסבית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully