וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים נדהמו: בן 10 מהצפון נשא ברשותו אקדח

5.12.2013 / 12:48

בעקבות פעילות מודיעינית החרימו את הנשק ותחקרו את הקטין, מאזור בית שאן. בחקירתו סיפר כי בן דודו הוא שהעניק לו את האקדח, בקוטר 22 מילימטר, וגם הוא צפוי להיחקר בקרוב

שוטרי משטרת בית שאן נדהמו הבוקר (חמישי) למצוא אקדח בקוטר 22 מילימטר ברשותו של ילד בן 10. שוטרי התחנה הגיעו לביתו של הילד בעקבות פעולות מודיעין וחקירה והחרימו את הנשק. כאשר הקטין תושאל בתחנת המשטרה, בנוכחות אחד מהוריו, סיפר לחוקרים כי הוא קיבל את האקדח במתנה מבן דודו, גם הוא קטין המתגורר בצפון הארץ. האקדח נשלח למעבדות המטה הארצי של המשטרה. זאת, בניסיון להבין האם נעשה בו שימוש בעבר ולאיזו מטרה, וכן במטרה לאתר את בעליו. רב-פקד משה ויצמן מהמחוז הצפוני של המשטרה סיפר לוואלה! חדשות כי גם בן דודו של הילד, אשר לכאורה נתן לו את האקדח, ייחקר במשטרה.

נשיאת אקדח בקרב קטינים נחשבת לאירוע נדיר בישראל, אולם לא כך הם פני הדברים בחלק מהמדינות בארצות הברית. במדינת איווה, למשל, הותר לאחרונה לעיוורים ולכבדי ראייה לרכוש ולשאת נשק, בעקבות תיקון חוק נשיאת נשק מ-2011 שנכנס לתוקף באחרונה כדי למנוע אפלייה בין אזרחים על בסיס מוגבלות פיזית.

מה שמסבך את העניין החוקתי באיווה, הוא שבניגוד לרישיון נהיגה שבו בכל מדינה ניתן לקבוע קריטריונים בהתאם - בכל הקשר לרישיון נשק, הדבר מעוגן בחוקה האמריקנית. מניעת נשיאת ורכישת נשק מציבור מסויים, נחשב לפגיעה בביטחונם האישי. "אני לא מומחה בראייה", אמר שריף ג'ון לקלר, "אבל כשהראייה שלך מטושטשת, אני חושב שמן הראוי שלא תחזיק אקדח ביד".

אירועים אחרונים בחדשות
ח"כים ערבים לקרי: "ישראל מבצעת טיהור אתני בנגב"
"נתניהו צריך גלידה ב-10,000 ש"ח כדי לטפל באיראן"
סופית: אברג'יל יוחזר לישראל, ארגוני הפשע במתח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully