וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכני הזוג החשוד בטלטול ילדיו: "זוג מקסים ועדין"

4.11.2013 / 21:33

תשבי השכונה בצפון תל אביב שבה מתגוררים ההורים החשודים כי התעללו בילדיהם, תאומים בני חודשיים, סיפרו כי "מדובר בזוג נחמד מאוד ונעים". שכן: "קשה להאמין שהם עשו זאת"

צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק

שכניהם של שני ההורים מצפון תל אביב, החשודים טלטלו את ילדיהם, תאומים בני חודשיים, וגרמו להם חבלות בגופם, מסרבים להאמין כי בני הזוג התעללו בילדיהם. "כולם כאן הופתעו. מדובר בזוג נחמד מאוד ונעים. אף אחד לא שמע אף פעם שום דבר יוצא דופן", אמר הערב (שני) איציק, שכן של השניים.

לדברי השכן של בני הזוג, אשר בית משפט השלום בתל אביב הורה היום להאריך את מעצרם בשלושה ימים, "הם זוג מקסים. כמה חודשים לפני הלידה הם עזרו לי מאוד בעניין אישי. הם עובדים בהיי-טק, עדינים ונחמדים. קשה לי להאמין שהם עשו דבר כזה". שכן נוסף העיד: "מעולם לא שמענו בכי או צעקות, כואב לי עליהם. יש פה הרבה זוגות צעירים עם תינוקות ואם הם היו צריכים עזרה היינו עוזרים להם. השכנים סיפרו שאמא של אחד מבני הזוג הגיעה לעזור להם סמוך ללידה, אולם לא ידעו לספר אם היא עדיין נמצאת בארץ".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"זוג מקסים". ההורים החשודים בהתעללות בילדיהם/מערכת וואלה, צילום מסך

התאומים מאושפזים זה כשבוע בבית החולים "דנה" לילדים במרכז הרפואי בתל אביב. השניים סובלים מחבלות, אך מצבם מוגדר קל. אמש עצרה המשטרה את הוריהם כיוון שבקרב הצוות הרפואי התעורר חשד שהתאומים טולטלו. בתום חקירתם, המשטרה החליטה לבקש מבית המשפט להאריך את מעצרם. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה. במשטרה מתייחסים לפרשה בזהירות, כיוון שטרם התבררה באופן חד משמעי הסיבה לחבלות.

במהלך הדיון היום, שהתקיים בדלתיים סגורות, מיעטו ההורים לדבר, אך עם ההחלטה להאריך את מעצרם, פרצה האם בבכי. "מדובר בהורים נורמטיבים, אקדמאים. הדאגה היחידה שלהם היא לילדיהם. אנחנו רוצים שהמשטרה תחקור", אמר פרקליטם של השניים, עו"ד יפים וכסלר.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully