וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת שש נדרסה למוות על ידי טרקטור סמוך לבאר שבע

רמי שני

4.11.2013 / 10:48

אביה של הילדה משבט אל-אעסם פינה אותה במצב אנוש לבית החולים סורוקה, שם נקבע מותה. האב: הטרקטור חנה ללא השגחה, בלם היד לא הופעל והבלמים היו משוחררים

ילדה בת שש נהרגה היום (שני) לאחר שנפגעה מטרקטור באזור מאהל שבט אל-אעסם, סמוך לבאר שבע. אביה של הילדה פינה אותה במצב אנוש לחדר המיון של בית החולים סורוקה בעיר, אך לרופאים שם לא נותר אלא לקבוע את מותה. הילדה נפגעה במקומות רבים בגופה ועל פי הסימנים שנמצאו עליה, העריך הצוות הרפואי כי היא נפגעה מגלגלי טרקטור.

אנשי חדר המיון הזעיקו את המשטרה, לאחר שהועלה חשד כי הילדה נפגעה. האב סיפר לחוקר משטרה שהוזמן למקום כי הבוקר נשאר טרקטור של אחד מבני המשפחה ללא השגחה במקום מגוריהם. האב הוסיף כי ככל הנראה בלם היד של הטרקטור לא הופעל ובלמי הרכב היו משוחררים. בשלב מסוים החל הטרקטור ככל הנראה להידרדר לאחור ופגע בילדה שעמדה לא הרחק ממנו.

בתקופה האחרונה נפגעו ילדים רבים במגזר הבדואי מכלי רכב, הנהוגים בידי הוריהם וקרובי משפחותיהם. במשטרה מעריכים כי הסמיכות שבה נמצאים מקומות המשחק של הילדים בחצרות הבתים למקום בו חונים כלי הרכב מטשטשת את הסכנה שבדבר. גורמי משטרה החלו באחרונה לבוא בדברים עם בכירים האחראים על החינוך במגזר, על מנת לפעול בקרב ההורים והילדים ולהביא לשינוי המצב הקיים. במסגרת שינוי זה, המשטרה מבקשת להפריד באופן ברור בין מתחמי החניה למגרשי משחקים.

רק לפני יומיים, נפצעה באורח קשה פעוטה בת שנה וחצי מפגיעת מכונית בסכנין, שבה נהג ככל הנראה קרוב משפחתה. צוותי הצלה שהוזעקו לבית המשפחה פינו אותה לבית החולים רמב"ם בחיפה, והנהג, בן 36, עוכב לחקירה על ידי חוקרים מאגף התנועה של משטרת מחוז צפון. מחקירה ראשונית עולה כי הוא נסע לאחור עם מכוניתו אך לא הבחין בפעוטה, שעמדה ליד המכונית – ופגע בה.

זמן קצר קודם לכן, נפצע באורח בינוני ילד בן שש מפגיעת מכונית באום אל-פחם. הוא הובא למרפאה מקומית, שם טיפלו בו פרמדיקים של מגן דוד אדום. הם העבירו אותו לבית החולים רמב"ם כשהוא סובל מפגיעת ראש, ונסיבות המקרה נחקרות.

לקריאה נוספת
פעוטה נדרסה בידי בן משפחתה בצפון, מצבה קשה
ארבע פעוטות נשכחו ברכב ברשות הפלסטינית ומתו
בת 7 נדרסה למוות בצפון, בן שנתיים נהרג בלוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully