וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לאונס: צעירה נמצאה במצב קשה ביער בירושלים

תלמידי ישיבה ששמעו צעקות הזעיקו את המשטרה ליער סנהדריה. השוטרים מצאו את הצעירה, חבולה ועם כוויות וחתכים על גופה. נפתח מצוד בסיוע מסוק משטרתי. עדות נגבתה מהפצועה

צילום: עומר מירון, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

צעירה בת 19 נמצאה אמש (רביעי) ביער סנהדריה בירושלים כשהיא במצב קשה, לאחר שעל פי החשד נאנסה או עברה ניסיון אונס. תלמידי ישיבה שעברו במקום ושמעו צעקות הזעיקו את כוחות המשטרה, שמצאו אותה חבולה קשות ועם כוויות וחתכים על גופה. היא פונתה לבית החולים הדסה עין כרם בעיר. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור חשודים במעשה, והסתייעה במסוק שחג מעל האזור האמור. בשל חומרת האירוע, הורה מפקד המחוז, ניצב יוסי פריינטי, על הקמת צוות חקירה מחוזי מיוחד לחקירת המקרה. לדברי עד ראייה, הצעירה הוכתה באופן קשה, "היא הייתה בשוק ורק אמרה שהיא בת שירות לאומי", סיפר.

אי-ודאות רבה שוררת סביב המקרה הקשה, וגם בני משפחתה של הצעירה אינם יכולים לספק פרטים נוספים. "אנחנו לא יודעים בדיוק מה קרה", אמרה אמה של הצעירה, שאושפזה כאמור בבית החולים. "בשבילי זה משהו נורא, זו הבת שלי". ההורים נמצאים לצד בתם בחדר המיון שם היא מטופלת כעת. המשטרה גובה עדות מהצעירה במטרה לעלות על עקבות התוקף או התוקפים. יצוין כי כל כיווני החקירה נבדקים.

בשבוע שעבר נעצרו שני תושבי טובא זנגרייה בשנות ה-20 לחייהם ונחקרו בחשד שהיו מעורבים באונס נערה בת 15 בגליל העליון. בתחילה דווח כי הנערה נעלמה ונפתחו חיפושים אחריה, אך המשטרה הצליחה לאתרה והיא הובאה לתשאול. השניים נעצרו בבוקר יום חמישי לאחר שהנערה סיפרה לחברתה כי היא נאנסה בלילה והחברה העבירה את הדיווח למשטרה.

אזור האירוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שוטרים סורקים את האזור, אמש/מערכת וואלה, צילום מסך

ביום שני, שלושה ימים קודם לכן, נעצרו אב ובנו - גבר בן 45 ונער בן 17 - בחשד כי ביצעו בצעירה בת 18, בת משפחתם, מעשה אונס, התעללות מינית וכן איימו לפגוע בחייה. משטרת מרחב יפתח חוקרת את הפרשה. יום קודם נעצר נער בן 17 מאזור הצפון בחשד שאנס נערה בת 14 המתגוררת סמוך לאזור מגוריו. לטענת הנערה, שהגישה תלונה בתחנת משטרת טבריה, החשוד לקח אותה לדירה של קרובי משפחתו ואנס אותה שם.

לקריאה נוספת
חשד: בת 15 נאנסה על ידי שני תושבי הצפון
עדות הדיילת שנאנסה: ”ככל שהתנגדתי, הם הכאיבו יותר”
”אנס ידידה כדי שלא תגלה שהכניס אחרות להריון”

(עדכון ראשון: 21:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully