וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הפתיעה בקפיצה מהארון - ונורתה למוות

תושב קולורדו הופתע כאשר חברת משפחתו בת ה-18 החליטה להפתיע אותו וקפצה מארון סגור בביתו. הוא שלף את אקדחו וירה בה למוות, אך לא הואשם ברצח: "מקרה טרגי אך בלתי מכוון"

עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

פרמילה לאל, נערה בת 18 מלונגמונט שבקולורדו, נורתה בסוף השבוע למוות בשוגג על ידי חבר של משפחתה, לאחר שניסתה להפתיעו.

אביה של הנערה, פראווין, סיפר כי בערב יום שישי, סמוך לשעה 20:00, היא הגיעה עם בן דודה בן ה-12 לבקר את חבר המשפחה, נרק גאליי, בבית שעד לא מזמן היה שייך למשפחתה. גאליי בן ה-21 שהה בבית יחד עם אחיה בן ה-15 של לאל. מבלי שהבחין בכך, נכנסו לאל ובן דודה לבית. היא החליטה להפתיע אותו וסגרה עצמה בתוך ארון. לפתע, כשהתקרב למקום בו עומד הארון, היא קפצה החוצה. גאליי, שככל הנראה חשב שמדובר בפורץ, נבהל, שלף את אקדחו וירה בה.

אחת השכנות סיפרה כי מיד לאחר הירי, ראתה את הצעירים רצים החוצה מן הבית. לאל הובהלה לבית החולים, שם מתה מפצעיה כעבור שעה. "איבדנו בת. אנחנו לא מאחלים לאף אחד לאבד ילד, במיוחד בתאונה", אמר האב. לדברי המשטרה, תיאורו של האב תואם את ההתרחשויות כפי שעלו בחקירה. "לכל העדים היו הצהרות דומות", סיפר ג'פרי סאטור מפקד תחנת המשטרה המקומית ל-CNN.

גאליי הואשם בסיכון ברשלנות, התעללות בילד ובמתן נשק לקטין – כיוון שאפשר לאחיה בן ה-15 של לאל גישה לכלי נשק. בשלב זה, הוא לא הואשם בהריגתה של לאל. במשטרה שוללים את האפשרות שהוא היה תחת השפעת סמים או אלכוהול בשעת ביצוע המעשה. "המוות טרגי ובלתי מכוון", נאמר בהצהרת המשטרה.

לקריאה נוספת
זעזוע בניו יורק: תינוק בן שנה נורה למוות בעגלה
ארה”ב: הורשע הקב”ן המוסלמי שרצח 13 חיילים
רצחה את בעלה, ביתרה גופתו ובישלה אותו בסיר לחץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully