וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוברת לחיים: נקברה - ולאחר שבועיים הופיעה שוב

משפחתה האהובה של שארולין ג'קסון דאגה לערוך לה טקס לוויה לפי הספר. כעבור שבועיים הופתעו לגלות שהיא חיה ונושמת לאחר שהופיעה בבית חולים, והתברר כי הם קברו מישהי אחרת

קארי מינרי הייתה יכולה להישבע שהאישה בארון המתים שניצב מולה בבית העלמין בניו ג'רזי הייתה שארולין ג'קסון, בתה בת ה-50. כאשר מינרי ושאר בני משפחתה נכחו בהלווייתה ב-3 באוגוסט השנה, ועברו ליד הארון הפתוח, ציינו אמנם כולם כי אפה של ג'קסון נראה קטן יותר משהכירו, אולם הם הניחו שהדבר נראה כך עקב תהליך שימור הגופה שנעשה לה. ואולם, בהמשך התבררה האמת כמוזרה הרבה יותר: האישה שהם קברו לא הייתה בת משפחתם האהובה, אלא בחורה אחרת בעלת תווי פנים דומים.

הסיפור החל ב-20 ביולי, אז הוכרזה ג'קסון נעדרת. במקרה, באותו תאריך מצאו פרמדיקים אישה שוכבת באמצע הרחוב בפילדלפיה, לקחו אותה לבית חולים אשר בו היא מתה מאוחר יותר באותו היום. בנה של ג'קסון הגיע למרכז לטיפול בנפגעי סמים בו אמו הייתה מאושפזת, ולפתע הבחין בפרסום ובו תמונה של גופת אותה אישה, וזיהה אותה בטעות כאמו. הוא נסע לבית החולים בפילדלפיה, ומשם אסף את הגופה שסיבת מותה נרשמה כהתקף לב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
קמה לתחייה. שארולין ג'קסון/מערכת וואלה, צילום מסך

אולם, כמה שבועות אחר כך, ב-16 באוגוסט, ולאחר שכבר נערכה הלווייתה מול כל קרובי משפחתה ואהוביה, הופיעה ג'קסון בבית חולים בפילדלפיה. חוקרי משטרה הוזעקו למקום, ולאחר בדיקת טביעות אצבעותיה השוטרים קבעו כי זוהי אכן שארולין "המתה". הודעה נמסרה למשפחתה, בנה הגיע לבית החולים ואכן זיהה אותה כאמו, לתדהמתם של רופאי בית החולים.

"הילד הגיע אלינו ואמר: 'זו אמא שלי' והבנו שעשינו טעות נוראית", אמר ג'יימס גארו, דובר מחלקת הבריאות של פילדלפיה. "אבל", הוא ניסה להגן על עצמו, "אם מגיע אלי בן משפחה ואומר לי שזו אמא שלו, זה בדרך כלל מספיק טוב בשבילי".

מינרי ההמומה התקשתה לעכל את הבשורות המשמחות שבישרו לה על כך שבתה האהובה בחיים. "אני עדיין במצב שבו אני שמחה עד הגג", אמרה. "אבל אני חייבת להירגע קצת כי התברר שמישהי אחרת מתה ומציק לי שבת של מישהו אחר שוכבת בקבר".

אל תקברו אותה: הסבתא "חזרה מהמתים" בפעם השנייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully