וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגג בחתונה בערב ובבוקר נהרג בתאונה: "יהודי יקר"

15.8.2013 / 12:39

הילדים שנפגעו הבוקר קשה בהתנגשות מכונית במשאית בצומת כנות, שבה נהרג אביהם, ממשיכים להילחם על חייהם. חבר המשפחה: "מתפללים להחלמת הילדים". אם המשפחה בדרכה מחו"ל

צילום: שי מכלוף, דניאל בוק; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ' תגיות: תאונות דרכים צומת כנות

קרוביהם וחבריהם של בני המשפחה שנפגעו הבוקר (חמישי) בתאונת הדרכים הקשה בצומת כנות שבשפלה המומים מהטרגדיה. חלקם אף הגיעו לבית החולים קפלן ברחובות על מנת לדרוש בשלומם של הילדים, שעדיין מאושפזים שם, חלקם במצב קשה. על אב המשפחה, שנהג במכונית בעת התאונה ונהרג במקום, סיפר הרב נתן ויינפלד, אחד משכניו וידיד המשפחה זה שנים רבות: "הוא היה יהודי יקר שכולם אהבו אותו".

מדובר במשפחה עם יותר מעשרה ילדים. האב בילה אמש בחתונה ונסע הבוקר לאסוף ארבעה מילדיו מקרובי משפחה באשדוד. "הייתה אתמול שמחה בקהילה", סיפר הרב ויינפלד. "הייתה להם משפחה גדולה, ילדים טובים, ילדות טובות. הם חיתנו שני ילדים ואנחנו מתפללים להחלמת הילדים שנמצאים בבית החולים".

תאונת דרכים בצומת כנות. אוגוסט 2013. שי מכלוף
האב נהרג במקום. זירת התאונה, הבוקר/שי מכלוף

רעייתו של ההרוג, אם המשפחה, שהתה בשוויץ עם אחד מילדיהם, שם קיבלה את ההודעה הקשה. כעת היא נערכת לשוב בחזרה לישראל, על מנת להשתתף בהלוויית בעלה. סבתם של הילדים מצד האם קיבלה את ההודעה על התאונה בשעה שעסקה בחלוקת תה לחולים בבית החולים קפלן במסגרת התנדבות שהיא עושה במקום.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה

"עדיין נשקפת סכנה לחייהם של שני הבנים"

מנהל המחלקה לכירורגיה דחופה וטראומה בבית החולים, ד"ר יורם קליין, סיפר כי שלושה מהילדים, בני שנתיים, שבע ו-14, הגיעו לבית החולים במצב קשה, ובינתיים השתפר מצבה של הנערה ומוגדר כעת בינוני. הפעוט בן השנתיים הועבר לחדר הניתוח, והשניים האחרים מאושפזים במחלקה לטיפול נמרץ ילדים. ילדה נוספת, בת ארבע, נפצעה באורח קל ומאושפזת במחלקת הילדים.

"הם סובלים מפגיעות בפנים, בכלי הדם, בבטן ובחוליות. הילד בן השנתיים שהוכנס לחדר הניתוח ככל הנראה יזדקק לניתוח נוסף", הסביר ד"ר קליין. "הילדה עם פגיעת פנים – הורדנו אותה למצב בינוני ובהמשך היא תצטרך סיוע בהחזרת השברים למקום. ילדה נוספת שסובלת מפגיעת כלי דם בבטן, אנחנו כרגע בשלב המעקב. היא עברה צנתור ואם מצבה יחמיר נצטרך לנתח אותה גם".

תאונת דרכים בצומת כנות. אוגוסט 2013. מד"א
המכונית התנגשה במשאית מאחור/מד"א

לדבריו, עדיין נשקפת סכנה לחייהם של שני הבנים. הוא סיפר כי נהג המשאית שנפגעה בתאונה הגיע גם הוא לבית החולים. "מדיווח שקיבלתי מהרופאים שבדקו אותו, הוא במצב טוב. כנראה שאין פגיעות משמעותיות, אבל הוא מאוד נסער".

התאונה אירעה בשעות הבוקר בכביש גבעת וושינגטון, סמוך לצומת כנות. כפי הנראה, המכונית הפרטית שבה נסעו בני המשפחה התנגשה מאחור במשאית שעמדה ברמזור אדום. נהג המכונית הפרטית נלכד תחת המשאית, ולאחר שחולץ, נקבע מותו.

תאונת דרכים בצומת כנות. אוגוסט 2013. שי מכלוף
תאונת דרכים בצומת כנות. אוגוסט 2013/שי מכלוף
תאונת דרכים בצומת כנות. אוגוסט 2013. שי מכלוף
תאונת דרכים בצומת כנות. אוגוסט 2013/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully