וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המכנסיים החדשים של חיים החמור

חיים החמור הגיע לספארי ברמת גן לאחר התעללות שעבר. שתי המטפלות המסורות של החמור תפרו לו מכנסי "שלייקס" מיוחדים המונעים ממנו להתגרד ולפצוע עצמו שוב

צילום: באדיבות הספארי ברמת גן

זה כמה חודשים שבקה ריבקין ושירה ענבר-דנין, עובדות פינת החי בספארי ברמת גן, מטפלות בחיים החמור, שהגיע אל גן החיות לאחר שעבר התעללות על ידי בעליו, אשר נהגו לקשור אותו באמצעות חוט תיל בחצר ביתם. במשך תקופה ארוכה דאגו השתיים לחמור, טיפלו בו במסירות ועזרו לו להשתקם מהטראומה שעבר. עם הזמן למד חיים לבטוח שוב בבני אדם ולא לחשוש מהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
חיים החמור והמכנסיים/מערכת וואלה, צילום מסך

בגלל ההתעללות שעבר, הפרווה ברגליו של חיים נשרה, ועם הזמן החלו להופיע עליהן פצעים חדשים, כתוצאה מכך שהחמור נהג לגרד ברגליו. ריבקין וענבר-דנין ניסו להקל את סבלו וחבשו את רגליו, אך חיים שהתגרד וסבל מהתחבושות הסיר אותן בכל בוקר. שתי העובדות המסורות לא ויתרו, ותפרו לחיים מכנסי שלייקס שיגנו על רגליו ולא יציקו לו יותר מדי. המכנסיים של חיים מורכבים משתי שכבות הגנה, כאשר השכבה העליונה מונעת מחרקים למיניהם לעקוץ את הרגליים של חיים. כמו כן, מדי יום מורחות ריבקין וענבר-דנין משחה על רגליו של חיים כדי להרגיע את העור החשוף והפגוע. עתה נותר לשתיים לתפור לחיים זוג מכנסיים לרגליו האחוריות.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully