וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”כשאני יורה אני פוגע”: אישום ברצח הכפול בירושלים

8.8.2013 / 13:48

טאדסה גטאהון, מאבטח בן 50 ממעלה אדומים, נאשם כי התכוון לרצוח את עו"ד נתן ז'ורנו ואת בתו ימית בחודש שעבר בבירה. הרקע: גטאהון לא היה מעונין לשלם את שכר הטרחה לפרקליט

צילום: עומר מירון, עריכה: יאיר דניאל

"כשאני יורה אני פוגע, אני יורה טוב", כך אמר לחוקריו טאדסה גטאהון נגדו הוגש היום (חמישי) כתב אישום בגין הרצח הכפול של עורך הדין נתן ז'ורנו ובתו ימית בבניין כלל בירושלים בחודש שעבר. על פי כתב האישום שהוגש לבית משפט המחוזי בירושלים, המאבטח בן ה-50 ממעלה אדומים החליט לרצוח את עורך הדין הירושלמי אשר ביניהם התגלע סכסוך כספי ולכן מיוחסת לו עבירה של רצח בכוונה תחילה.

על פי כתב האישום, גטאהון, שהועסק כמאבטח בחברת "מודיעין אזרחי", האשים את עו"ד ז'ורנו בשיתוף פעולה עם אשתו, עמה היה מצוי בהליך גירושין, ולכן לא היה מעוניין לשלם לו את שכר הטרחה עבור הטיפול בתיק. "בין השניים נחתם הסכם שכר טרחה בחודש יוני 2013 בו נקבע כי הנאשם ישלם למנוח סכום של 20 אלף שקלים", נכתב באישום, "במעמד החתימה על הסכם שכר הטרחה שילם הנאשם למנוח סכום של 10,000 שקלים במזומן וביום וב-25 ביולי 2012 שילם הנאשם למנוח סכום נוסף של 1,600 שקלים במזומן".

החשוד ברצח נתן וימית ז'ורנו,  יולי 2013. יואב דודקביץ'
הזהיר כי יפגע בעורך הדין. גטאהון בבית המשפט/יואב דודקביץ'

טאדסה שהועסק כמאבטח בחברת "מודיעין אזרחי" והחזיק באקדח מסוג C-z 75 לצורך עבודתו. כתב האישום מפרט כיצד בחודש נובמבר האחרון, כחצי שנה לאחר ששכר את שירותיו של ז'ורנו, האשים גטאהון את עורך הדין ז'ורנו בשיתוף פעולה עם אשתו, דרש שיפסיק לייצגו ואף איים עליו: "זה הסוף שלך". בתגובה, עורך הדין דרש שיעזוב את משרדו ומשסירב הזמין משטרה. בהמשך הודיע לו ז'ורנו על הפסקת ייצוגו. גטאהון שלח ללשכת עורכי הדין מכתב תלונה שנגנז מאחר ולא נמצאה בהתנהגותו של ז'ורנו כל עבירה.

כתב האישום מפרט גם את רגעי הרצח: "ב-23 ביולי הגיע הנאשם לבניין כלל בשעה 08:45 לערך והמתין כ-45 דקות טרם כניסתו למשרד המנוח. בשעה 09:30 לערך נכנס הנאשם למשרד של המנוח, כאשר באותה העת שהו בו המנוח והמנוחה. הנאשם שלף את האקדח מכיס מכנסיו, כיוון את האקדח לעבר פלג גופו העליון של המנוח וירה מספר כדורים בכוונה להמיתו. מיד בסמוך לאחר מכן, יצא הנאשם אל חדר הכניסה של המשרד שם שהתה המנוחה. הנאשם כיוון את האקדח לעבר פלג גופה העליון וירה מספר כדורים בכוונה להמיתה".

מעצרו של גטאהון הוארך עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. סנגורו של הנאשם, עורך הדין דוד ברהום הסכים עם המשך המעצר ומסר כי "קיים ניצוץ ראייתי המצדיק את המשך המעצר".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully