וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי דיבר על אשתו החולה - ונחנק מהתרגשות. צפו

במפגש עם בכירים סינים, עדכן שר החוץ האמריקני על מצבה של רעייתו, תרזה היינץ, שאושפזה במצב קשה. "היא מרגישה טוב יותר ואנו מודים על התמיכה", אמר בעיניים דומעות

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי, השתנק מדמעות אמש (רביעי) כשעדכן את הציבור על מחלתה של רעייתו, תרזה היינץ. קולו רעד במסיבת עיתונאים בוושינגטון כשהודה על התמיכה ועל איחולי ההחלמה שקיבלו בני הזוג. הוא אמר כי מצבה של רעייתו משתפר, אחרי שאושפזה בראשית השבוע במצב אנוש.

מדובר בהפגנת רגשות נדירה עבור קרי, שנאם בוושינגטון בנוכחות בכירים סינים. בכמה רגעים ניגב את עיניו הדומעות וכשהאזין לעמיתיו הוא נראה מתוח וטרוד.

היינץ, בת 74, הובהלה ביום ראשון לבית החולים במסצ'וסטס "בשל התקף" שטיבו לא נמסר. ב-2009 חשפה היינץ כי היא חולה בסרטן השד.

שר החוץ של ארצות הברית ג'ון קרי. AP
ג'ון קרי במהלך המפגש עם עמיתיו הסינים, אמש בוושינגטון/AP

"לפני הכל, אני רוצה להודות לכולם על האיחולים יוצאי הדופן בימים האחרונים", אמר קרי בפתח דבריו. "תרזה מרגישה טוב יותר. היא נמצאת תחת השגחה ואנו מקווים שמצבה משתפר". קרי הוסיף: "אנחנו מאוד נפעמים מהבעת התמיכה, ואני יודע שכשתרזה תוכל - היא תודה לכם בעצמה".

היינץ, ילידת מוזמביק, היא אלמנתו של הסנאטור הרפובליקני ג'ון היינץ, יורש אימפריית המזון של היינץ. עם מותו בתאונת מסוק ב-1991, היא ירשה את הונו ואת השליטה בענקית המזון, שלאחרונה נמכרה לוורן באפט ב-28 מיליארד דולרים. ב-1995 נישאה היינץ לג'ון קרי הגרוש, שהפך בזכות המניות שרכש בחברה לאחד המחוקקים העשירים ביותר בוושינגטון.


לקריאה נוספת:
רעייתו של שר החוץ ג'ון קרי אושפזה במצב קשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully