וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפצע בינוני מעוקץ חתול ים מול חיפה: "קרע בבשר"

קובי מנדל

24.6.2013 / 11:44

הדייג, תושב העיר בן 41, נפצע מדקירה עמוקה בזרועו מעוקץ הזנב של הייצור הימי. "חתול הים פשוט זינק ונעץ את העוקץ. זה כמו כידון, זה עובר דרך ביגוד המגן", סיפר הדייג

דייג כבן 41, תושב חיפה, נפגע הבוקר (שני) בינוני, כשנחתך מעוקץ זנבו של חתול ים, ממשפחת הטריגוניים. הדייג, שהיה על ספינת הדיג שלו, במרחק של כחצי שעת הפלגה מול חופי חיפה, הועבר על ידי שוטרי יחידת השיטור הימי של מחוז חוף לידי צוות מגן דוד אדום ממרחב כרמל, שהעניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו עם חבלות בגפיים לבית החולים רמב"ם בחיפה.

במהלך חילוץ הדייג התברר כי העוקץ פגע בכלי דם מרכזי וסיכן את חייו. שוטרי היחידה השיטו את הספינה לעבר חוף הקישון והעבירו את הדייג לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם יישאר להשגחה ויטופל נגד זיהום מהפציעה.

הדייג, קפטן של סירת דיג מסוג "טרול" (דיג במים עמוקים עם רשתות עומק), סיפר שהסירה הייתה במרחק שבעה מייל ימי מהחוף, כשהעלו על סיפונה את הרשת כשהיא מלאה בדגים. "פעם כבר נפצעתי מדקירה של חתול ים, אז אני נזהר", סיפר האיש, "העוקץ שלהם הוא כמו כידון, עובר כל ביגוד מגן. התקרבתי לערימת הדגים וחתול הים פשוט זינק ונעץ בזרוע את העוקץ, כשהעוקץ נשלף הוא קורע את הבשר כי הוא משונן בקצהו. דיממתי בצורה מסיבית אז שמו לי חוסם עורקים ודהרנו לנמל חיפה, משם פינו אותי לרמב"ם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully