וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בכביש 4: הנהג החשוד עקף בין 2 מכוניות

19.5.2013 / 14:22

המשטרה חושדת כי אלכסנדר צ'ורני נהג בשכרות וגרם לתאונת הדרכים בכביש 4, שבה נפצעו קשה אב ובנו מיהוד. הוא יובא היום לדיון נוסף בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב

צילום: רועי קסטרו עריכה: טל רזניק

בית משפט השלום בתל אביב ידון היום (ראשון) בשעות אחר הצהריים בהארכת מעצרו השנייה של אלכסנדר צ'ורני, תושב פתח תקווה החשוד כי נהג בשכרות ביום שישי וגרם לתאונת הדרכים בכביש מספר 4 ליד מחלף בר-אילן. בתאונה נפצעו קשה אב ובנו בני 52 ו-15 מיהוד. אמש הוארך מעצרו של צ'ורני ביומיים. על פי החשד, התאונה אירעה כאשר צ'ורני, שנהג במכונית מסוג BMW, ניסה לעקוף שני כלי רכב שנסעו זה לצד זה, ונסע ביניהם. בדיון בבית משפט השלום תבקש המשטרה להשאיר את צ'ורני במעצר, בטענה כי אופן הנהיגה שלו מעיד על מסוכנותו. מנגד סנגוריו צפויים לשחררו לביתו.

תאונת דרכים בכביש גהה בין שני רכבי יוקרה, 17 במאי 2013. דרור עינב
האב והבן שנפצעו בתאונה סובלים מכוויות ופגיעות רב-מערכתיות. מקום התאונה/דרור עינב

האב והבן שנפצעו באורח קשה בתאונה, עדיין נאבקים על חייהם בבית החולים שיבא בתל השומר. הם סובלים מפגיעות רב-מערכתיות וכן מכוויות בכל חלקי גופם, שנגרמו כשרכבם, מסוג פורשה, עלה באש. האב מאושפז ביחידת הכוויות ואילו הבן במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים לילדים ספרא בתל השומר. גם צ'ורני, בן 35, נפצע באורח קל בתאונה. שוטרי אגף התנועה ליוו אותו בעת שפונה לבית החולים שיבא, ולאחר שקיבל טיפול רפואי נעצר. בוחני התנועה חסמו את הכביש לתנועה ואספו ממצאים מהזירה וכן תיעוד ממצלמות אבטחה. עדי ראייה סיפרו לחוקרים כי הבחינו בצ'ורני בעת שניסה "להשתחל" בין שני כלי הרכב, שבאחד מהם נהג האב הפצוע.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
תאונת דרכים בכביש גהה בין שני רכבי יוקרה, 17 במאי 2013. דרור עינב
החשוד ניסה "להשתחל" בין המכוניות. זירת התאונה/דרור עינב

בדיון שהתקיים אמש בהארכת המעצר ציין נציג אגף התנועה כי מיד לאחר התאונה נדף מהחשוד ריח חריף של אלכוהול, וכי הוא הודה בחקירתו כי שתה לפני התאונה. בבית החולים נערכה לו בדיקה לגילוי אלכוהול בדם, ובמשטרה מחכים לתוצאותיה. בדיון ציינה עורכת הדין של צ'ורני כי "מדובר בתאונת דרכים רגילה עם תוצאה קשה, המתרחשת מדי יום במדינה". לדבריה, התאונה אירעה כתוצאה מחוסר זהירות ולא בכוונה תחילה. בצעד חריג בתחום עבירות התנועה, החליטה השופטת ארנה לוי להיעתר באופן חלקי לבקשת המשטרה, והותירה את הנהג החשוד בגרימת התאונה במעצר עד היום. במקביל ראש אגף התנועה, ניצב ברונו שטיין, הורה לחוקריו להתייחס לתאונה "כאל החמורה שבעבירות אשר בספר החוקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully