וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומה בהיסטריה: מי זכה ב-600 מיליון דולר בלוטו?

רויטרס

19.5.2013 / 9:15

הגרלת ה"פאוורבול", המתקיימת במרבית מדינות ארה"ב, יצרה היסטריה יוצאת מגדר הרגיל בשל הסכום הגבוה והאפשרות שהפרס יזנק למיליארד דולרים. וכמה מס עליו לשלם?

רויטרס

ארצות הברית כולה מחפשת את התשובה לשאלת מיליון הדולר: מי מחזיק בכיסו את טופס הלוטו שזכה לפנות בוקר (ראשון) בסכום עתק של כמעט 600 מיליון דולרים?

ועדת ההגרלה הודיעה כי לפחות כרטיס אחד ניחש את המספרים הזוכים. הסכום האמיתי נאמד בכ-590.5 מיליון דולרים, והזוכה הוא אדם שרכש את הטופס בפלורידה. עדיין לא ברור אם יש זוכים נוספים. המספרים שעלו בגורל הם 10, 13, 14, 22 ו-52, והמספר הנוסף – כדור ה"פאוורבול" - הוא 11. בעוד שמדינות כניו יורק גובות מסים גבוהים על סכום פרס שכזה, שיכולים להגיע ל-200 מיליון דולרים, הזוכה המאושר ישמח לגלות שהחוק בפלורידה פוטר הגרלות לוטו ממסים.

תחנה למכירת כרטיסי לוטו. פלורידה, מאי 2013. רויטרס
תחנת מכירת לוטו בפלורידה. 100 כרטיסים נמכרו בשעה/רויטרס

הגרלת ה"פאוורבול", תחרות לוטו המתקיימת במרבית מדינות ארה"ב, יצרה היסטריה יוצאת מגדר הרגיל בימים האחרונים, אפילו לתחרויות מסוגה. זה חודשיים שאיש לא זכה בהגרלה, ואם גם אמש איש לא היה מנחש את המספרים הנכונים, הרי שבהגרלה הבאה סכום הפרס היה עולה לכמעט מיליארד דולרים.

סכום הפרס שהוגרל אמש היה השני בגובהו בהיסטוריה של הלוטו האמריקני. בחודש מרץ 2012 עמד סכום הפרס על 656 מיליון דולרים שלושה זוכים, מאילינוי, מקנזס וממרלינד חלקו את הכסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הגרלת לוטו, פלורידה, מאי 2013. רויטרס
אולפן ההגרלה בפלורידה, לפנות בוקר. מי הזוכה המאושר?/רויטרס

ה"פאוורבול" היא הגרלה הנערכת ב-43 מדינות בארה"ב, במחוז קולומביה ובאיי הבתולה. כל כרטיס עולה שני דולרים והסיכויים לזכייה עומדים על 1 ל-175 מיליון. תחנות רבות דיווחו על מכירה של 100 כרטיסים לשעה בשעות האחרונות לפני ההגרלה.

מוקדם יותר, אמרו כמה קוני-כרטיסים לעיתון "יו-אס-אי טודיי" מה יעשו אם יזכו בפרס הגדול. איזנואד רקיים, מפעיל מלגזה בדימוס מאיווה, אמר: "גורלי שפר עליי, ואני רוצה לעזור גם לאחרים ולתרום לנזקקים". מייק דנלפ מקרולינה הצפונית כי אם הטופס שלו יעלה בגורל הוא "יפסיק למכור זיקוקים".

לקריאה נוספת
לפני חודשיים: זוכה אלמוני גרף 338 מיליון דולר בלוטו האמריקני
הגרלות הלוטו: הציבור משלם - ולכן הציבור מטומטם // דעה

הגרלת לוטו, פלורידה, מאי 2013. רויטרס
ברכות לזוכים המאושרים - ותודה לוועדה המפקחת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully