וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול ברחובות: "נעמד מולו וירה 3 כדורים בחזה"

אלמוני פתח באש לעבר שני גברים בשנות העשרים לחייהם במרכז רחובות, ונמלט מהמקום. אחד מהם, ישראל עמר המוכר למשטרה, מת מפצעיו. "שמענו 5-4 יריות ואז נראה איש בורח"

צילום: אבי כהן, עריכה: רן מנחם

אלימות ברחובות: אדם אחד נהרג, ואחר נפצע בינוני מאש שנורתה לעברם אחר הצהריים (רביעי) על ידי אלמונים ברחוב הרצל בעיר. ההרוג, ישראל עמר, תושב רחובות בן 26, היה מוכר למשטרה.

בשעה 16:40 התקבל הדיווח על שני נפגעי הירי. כוחות מד"א שהגיעו למקום מצאו את עמר ירוי בפלג גופו העליון כשהוא במצב אנוש, והעניקו לו פעולות החייאה בשטח. אדם נוסף נפצע באורח קל מירי ברגלו. השניים פונו מהזירה לבית החולים קפלן ברחובות, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של עמר.

החיסול התבצע לאור יום, ברחוב המרכזי של רחובות, וכל זאת לעיני עוברים ושבים. לפי עדויות מהמקום, נראה רכב נמלט מהזירה לאחר ביצוע הירי. המשטרה הקפיצה למקום כוחות גדולים על מנת לנסות ולאתר את החשודים במעשה.

אזור התקרית ברחובות

אחד העובדים בחנות הסמוכה למקום בו אירע החיסול סיפר לוואלה! חדשות על שאירע. "עמדתי ברחוב. הנרצח היה מחוץ לחנות שממול, וראיתי מישהו מגיע אליו. בהתחלה הוא בא אליו מאחור, ואז עמד מולו וירה לו בחזה שלושה כדורים". על הבחור השני שנפצע העיד: "הוא זרק על היורה כיסא - ואז הוא ירה עליו ברגל. לאחר מכן היורה ברח מהמקום".

בעל חנות אחרת הוסיף: "הייתי בתוך החנות אז לא הספקתי לראות - אבל שמעתי את היריות, איזה ארבע-חמש יריות. יצאתי החוצה וראיתי אחד בורח בהמשך ברחוב ואחר רודף אחריו. לא ראיתי את הפצועים. תוך כמה דקות הגיע האמבולנס וגם המשטרה". עד אחר הוסיף כי הצוותים הרפואיים ניסו להחיות את הפצוע במשך כחצי שעה.

עוברי אורח שנקלעו לזירת החיסול תיארו את הבהלה ברגעים שאחרי הירי. "אף פעם לא נתקלנו בדבר כזה פה באזור, זה ממש מפחיד. איך שזה קרה, נכנסתי לאחת החנויות ולא יצאתי מרוב פחד", סיפרה עדת ראייה שהייתה במקום. חקירת הארוע הועברה לימ"ר מרכז.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
אדם נורה ברחוב הרצל ברחובות, אפריל 2013. דרור עינב
זירת הרצח ברחוב הרצל שברחובות/דרור עינב

במקביל, סמוך לשעה 17:00 דווח למד"א על גבר שנמצא בדירה ברחוב אברהם רויגו שבדרום תל אביב, כשהוא ללא רוח חיים. פרמדיקים נאלצו לקבוע את מותו של האיש במקום. הפתולוג המשטרתי מסר כי ההערכה הראשונית היא שמדובר בהתאבדות, אולם הגופה תועבר לבדיקה נוספת.

לפני כשבועיים בוצע ניסיון התנקשות בראש עיריית עכו, שמעון לנקרי. הוא נורה בחזהו כשהיה לבדו במכוניתו, סמוך לצומת ג'וליס שבצפון. לנקרי הצליח להתקשר לכוחות ההצלה ואמבולנס שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים בנהריה והוא אושפז במצב בינוני. "מדובר באירוע חמור בכל קנה מידה ובניסיון חיסול, פשוטו כמשמעו, אשר בדרך נס לא הסתיים במותו של ראש העיר", אמר בעקבות המקרה מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully