וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונה מלכותית בדרך? הארי תועד עם חברתו החדשה

הנסיך הצעיר יצא עם בת הזוג, הדוגמנית קרסידה בונאס בת ה-24, לחופשת סקי בשוויץ. "הייתה שם תשוקה", סיפר אדם שסעד לצדם. "הם לא מחויבים, רק נהנים", הרגיע חבר משותף

האם משפחת המלוכה הבריטית צריכה להתחיל את ההכנות לחתונה נוספת? יורש העצר, הנסיך הארי, נצפה השבוע מחובק עם חברה חדשה, הדוגמנית קרסידה בונאס בת ה-24, במהלך חופשת סקי באתר הנופש היוקרתי ורבייר שבשוויץ. הארי וה"רכש המלכותי" החדש הצטרפו לדודו של הארי, הנסיך אנדרו, לאשתו לשעבר שרה פרגוסון ולבנותיהן, וחגגו באתר המושלג את יום הולדתה של בונאס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
חגגו יום הולדת. הארי וקרסידה/מערכת וואלה, צילום מסך

עד ראייה שנכח במסעדה הממוקמת באתר סיפר ל"סאן" הבריטי: "קרסידה ישבה על ברכיו של הארי. הוא ליטף את שערה והם התנשקו. הייתה שם תשוקה". השניים נראו יחדיו לראשונה באמצע השנה שעברה. "הם לחלוטין ביחד, אבל זה לא רציני", אמר חבר משותף של השניים לאתר הבידור E! Online. לדבריו, "הם מכירים זה את זה תקופה מסוימת, אבל רק לאחרונה מערכת היחסים ביניהם הפכה ליותר מידידות. הם לא מחויבים אחד לשנייה, רק נהנים".

מדובר בפעם הראשונה שבה נראה הנסיך הצעיר בן ה-28 מחובק עם בת זוג מאושרת מאז נפרד בשנת 2010 מחברתו הקודמת, צ'לסי דיווי. בחודש אוגוסט האחרון דווח כי בונאס סיימה את הקשר עם יורש העצר על רקע צילומיו בעירום בלאס וגאס עם נשים אחרות, ויש שסברו כי היא חשה מושפלת מהפרשה.

בחודש שעבר הודה הארי בהתייחס לפרסום התמונות כי "אכזבתי את עצמי ואת משפחתי". הנסיך הסביר כי התקרית המביכה היא תוצאה של "התנהלות ארוכה מדי כחייל, ולא מספיק זמן כנסיך". בראיון לרגל חזרתו משירות בן ארבעה חודשים באפגניסטן, שם שירת כטייס מסוקים, אמר הנסיך כי למרות הכל, מדובר בחדירה לפרטיותו: "הייתי במרחב פרטי וציפיתי למידה מסוימת של פרטיות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
האביר על השלג הלבן? הארי מגיש סיוע/מערכת וואלה, צילום מסך
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully