וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני 13 נעדרו יומיים, "ניסו לברוח לחו"ל לפגוש נערה"

קובי מנדל

10.1.2013 / 11:55

שני נערים מהגליל נמצאו בתום חיפושים בנמל התעופה בן גוריון, וטענו כי רצו לטוס לחו"ל. אחד מהם בחר להגיע לשדה התעופה עם דרכונו של אביו. קצין משטרה: "המשפחות נבוכות"

אחרי חיפושים נרחבים, אמש (רביעי) הוחזרו לבתיהם שני נערים בני 13 מכפר בגליל המערבי שנעדרו מאז שלשום, לאחר שנמצאו לבסוף בנמל התעופה בן גוריון. השניים הכירו באחרונה נערה בת גילם שגרה באסטוניה שהזמינה אותם לביתה, ובעקבות כך הם החליטו לטוס אליה. אחד מהם הצטייד בדרכון שברשותו והשני, בלי דרכון, הגיע עם זה של אביו.

ביום שלישי בערב הגיעו הוריהם של השניים לתחנת המשטרה בשפרעם והגישו תלונה על היעדרם. בעקבות התלונה, עלה חשש לחיי השניים ונפתחו חיפושים אחריהם באמצעות כוחות גדולים ביותר בפיקודו של מפקד תחנת שפרעם, ניצב משנה רמי ניימרק. החיפושים כללו מסוק משטרתי, פרשים, יחידת כלבנים, בלון תצפית, מתנדבי יחידת ג'יפים של המשטרה.

עיכובים בטיסות אחרי זיהום הדלק בנתב"ג. שי אוקנין
שני הנערים נסעו לנתב"ג, אחד מהםגנב את דרכנו של אביו/שי אוקנין

בני המשפחה המודאגים ביקשו מתושבי הכפר לסייע בחיפושים, ואלה נרתמו למרות מזג האוויר החורפי. במהלך החיפושים, החלו להתברר פרטים נוספים אודות ההיעדרות מחבריהם של הנערים, והתגלה שנהג מונית הסיע את שני הנערים לאזור המרכז. המשטרה הפיצה תיאור של השניים ובמקביל התקבל דיווח בנתב"ג על כך ששני נערים נראו משוטטים מזה כמה שעות ותיאורם תאם את התיאור שפרסמה המשטרה.

רק לאחר שהתברר ששני הנערים ששוטטו בנמל התעופה הם אותם הנערים הנעדרים, התבהרו נסיבות ההיעדרות. קצין משטרה בכיר מהמחוז הצפוני מסר לוואלה! חדשות כי "הדבר גרם למבוכה רבה בקרב משפחות הנערים לאחר שכוחות כה גדולים השתמשו בחיפושים אחריהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully