וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: חיל האוויר מפציץ מבנה לאחסון אמל"ח בעזה

20.11.2012 / 4:30

בסרטון שפרסם דובר צה"ל נראים מטוסי קרב של חיל האוויר מפציצים את המבנה - שמיד עולה באש. הלילה נמשכו תקיפות חיל האוויר לכל אורך הרצועה, מספר פלסטינים נפצעו

דובר צה"ל

דובר צה"ל פרסם הלילה (שלישי) סרטון בו נראים מטוסי קרב של חיל האוויר מפציצים מבנה לאחסון אמצעי לחימה ברצועת עזה. בסרטון, שמתעד את התקיפה שאירעה אתמול בבוקר, נראה המבנה נפגע מטיל ומיד עולה באש.

כבאים עומלים על כיבוי שריפה שפרצה בעקבות הפצצת צה"ל בבניין משרדים של התקשורת בעיר עזה, 19 נובמבר 2012. רויטרס
גם הלילה נמשכו הפצצות חיל האוויר בעזה/רויטרס

גם הלילה נמשכו תקיפות חיל האוויר בעזה. מקורות פלסטינים דיווחו כי מטוסי חיל האוויר הפציצו הלילה את ביתו של מפקד גזרת רפיח של הזרוע הצבאית של חמאס, ראא'ד אל-עטאר, בדרום מערב רפיח. סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" דיווחה כי שלושה טילים נורו לעבר ביתו של אל-עטאר בדרום רצועת עזה. עם זאת, לפי שעה לא דווח על נפגעים ולא ברור האם המפקד הבכיר, ששמו עלה כמועמד להחליף את מפקד הזרוע הצבאית של חמאס אחמד ג'עברי, שהה בביתו בזמן ההפצצה.

עוד הלילה דיווחו כלי התקשורת הפלסטינים כי מטוסי חיל האוויר הפציצו את בניין הבנק הלאומי האיסלמי בעיר עזה. על פי הדיווחים, המבנה נשרף כליל ולפחות ארבעה בני אדם נפצעו בתקיפה ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "שיפא" בעיר. בהמשך דווח גם כי הופצץ מטה ביטחוני בעזה. במקביל דווח גם כי הותקפו יעדים בחאן יונס, דיר אל-בלח, בין חנון ובצפון הרצועה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • עמוד ענן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully