וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג חדש דרס למוות צעירה במעבר חציה בקריית חיים

הצעירה, בת 16, נפגעה מהמכונית לא הרחק מתחנת משטרה. הנהג, בן 18, עוכב לחקירה. כמה שעות לפני כן נדרסה למוות בת 38 על ידי אוטובוס שעשה את דרכו לכפר ירכא

הולכת רגל בת 16, תושבת קריית חיים, נהרגה הערב (שני) לאחר שנהג חדש בן 18 פגע בה עם מכוניתו במעבר חציה סמוך לצומת בעיר. הצעירה חצתה את הכביש לא הרחק מתחנת משטרת זבולון כשנפגעה. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותה. הנהג עוכב לחקירה.

מספר שעות לפני כן נהרגה הולכת רגל בת 38 מפגיעת אוטובוס של חברה פרטית בעת שחצתה את הכביש, ככל הנראה שלא במעבר חצייה, סמוך לכפר ירכא שבגליל המערבי. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותה של האישה. נהג האוטובוס שהיה בדרכו מהכפר אבו סנאן בעת התאונה, תושב ירכא בן 25, עוכב לחקירה. המשטרה חוקרת כעת את נסיבות התאונה.

הולכת רגל נהרגה מפגיעת רכב בעת שעברה במעבר חצייה בקריית חיים. זק"א
הנהג עוכב לחקירה. זירת התאונה בקריית חיים/זק"א

במקביל, ברחוב צביה ויצחק שבשכונת גילה בירושלים פגע רכב באם ותינוקה, שככל הנראה לא עברו במעבר חצייה גם הם. האם נפצעה באורח קל עד בינוני ובנה התינוק נפצע באורח קל. השניים פונו לבית החולים הדסה עין-כרם בעיר. המשטרה פתחה בנסיבות המקרה. בצומת שעריה הסמוך לפתח תקווה נפצע באורח בינוני רוכב אופנוע ופונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. נהג כלי רכב שהיה מעורב בתאונה נפצע באורח קל ופונה לבית החולים השרון בעיר.

הבוקר נהרג הולך רגל בשנות ה-20 לחייו בתאונת דרכים סמוך לשכונת כוכב הצפון בצפון תל אביב, לאחר שנפגע מרכב נוסע. הנהג, בן 17, ככל הנראה עלה על שטח הפרדה בנוי, ואז פגע בהולך הרגל. הוא עוכב לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully