וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערכים לסופה נוספת: הפארקים בניו יורק ייסגרו

בעוד אזרחי ארה"ב ממשיכים להצביע, בחוף המזרחי נערכים לסופה נוספת שתגיע לאזור, אך לא תהיה חזקה כמו "סנדי". בעיריית ניו יורק מתכוונים לפנות תושבים שגרים סמוך לקו החוף

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

(צפו: אזרחים בארצות הברית מצביעים בבחירות לנשיאות)

התושבים בחוף המזרחי בארצות הברית מנסים להתאושש מההוריקן "סנדי", וסופה חדשה צפויה להגיע לאזור בקרוב. ראש העיר ניו יורק, מייקל בלומברג, הודיע כי הפארקים והחופים בעירו ייסגרו החל ממחר (רביעי) בצהריים למשך 24 שעות לפחות, לקראת הסופה החדשה שמתקרבת. "אנחנו לא צריכים לשלוח את כוחות ההצלה לאוקיינוס כדי להציל מישהו שהתנהג בטיפשות", אמר בלומברג. הוא ציין כי גורמים בעירייה ינסו לפנות תושבים משכונות שנמצאות בקו החוף. לקראת הסופה אף הזמין הצלב האדום האמריקאי ציוד נוסף למקרה הצורך.

הסופה החדשה לא צפויה להיות חזקה כמו ההוריקן סנדי, ועדיין לא ניתן לה שם רשמי. "היא לא תהיה כמו הסופה הקודמת, אין דבר יוצא דופן לגבי הסופה", אמר המטאורולוג ג'ף פוקס. "זוהי סוג של סופה שיש בניו אינגלנד ובצפון מזרח המדינה לעתים קרובות".

הבחירות לנשיאות ארה"ב 2012: מצביעים בניו יורק במרכזי הצבעה שאולתרו לאחר הוריקן סנדי. AP
מצביעים בניו יורק למרות הסופה/AP

113 בני אדם נהרגו בארה"ב וקנדה כתוצאה מהסופה "סנדי", ומיליונים נותקו מהחשמל. הרשויות הביעו תקווה כי התושבים יוכלו להצביע למרות הנזקים שנגרמו. מושל ניו יורק, אנדרו קומו, הסביר כי תושבי המדינה יכולים להזדהות ולהצביע בכל עמדת הצבעה. "אנחנו רוצים שכולם יצביעו", אמר המושל. בניו ג'רזי, שנפגעה קשות בשבוע שעבר, יכולים התושבים להצביע כמו המצביעים מחוץ לארה"ב - באמצעות פקס או אי-מייל.

בוחרים אמריקאים ממתינים בתור בקלפי בניו ג'רזי, 6 בנובמבר 2012. רויטרס
תור בקלפי בניו ג'רזי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully