וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 54 טבע למוות בכנרת לאחר שנסחף עם מזרון ים

קובי דוד

4.10.2012 / 15:57

האיש, תושב מרכז הארץ, הגיע עם בני משפחתו לחוף "הוואי" שליד מגדל. בשלב מסוים, נסחף עם מזרון הים לחוף לא מוכרז והחל לטבוע. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו

ימים ספורים לפני שעונת הרחצה מגיעה אל סופה, המים ממשיכים לגבות קרבנות: בן 54 תושב מרכז הארץ טבע היום (חמישי) למוות בחוף "הוואי" בכנרת, סמוך למושבה מגדל. הגבר הגיע יחד עם מספר משפחות בשעות הבוקר אל החוף. בשלב מסוים, הוא נכנס לאגם עם מזרן ים ונסחף לאזור שאינו מוכרז ואסור לרחצה. לאחר זמן קצר, הוא איבד את שווי המשקל והחל לטבוע. אזרח ששהה באותה עת על קו החוף הבחין בו והזעיק את כוחות החילוץ וכוחות מד"א.

לאחר פעולות החייאה ממושכות, נאלצו הפרמדיקים לקבוע את מותו. "ביצענו בגבר פעולות החייאה ממושכות, אך ללא הועיל", סיפרו פרמדיקים מתחנת מד"א ירדן שהוזעקו לאירוע. "לצערנו לא נותרה לנו ברירה, אלא לקבוע את מותו במקום". המשטרה ציינה כי עונת הרחצה טרם הסתיימה ועל הנופשים בכנרת לנהוג במשנה זהירות ולא לרחוץ בחופים שאינם מוכרזים.

טביעתו של הגבר מצטרפת לשלושה מקרי טביעה נוספים שאירעו בכנרת בחודש אוגוסט האחרון. תושב כפר משהד טבע למוות בעת רחצה לילית בכנרת, לאחר שנכנס לחוף לא מוכרז. מוקדם יותר באותו החודש, ילד בן ארבע ששהה עם הוריו טבע בחוף צינברי, ולמחרת מת מפצעיו בבית החולים. פעוט בן שנתיים שנאבק על חייו במשך שבוע מת גם הוא באותו החודש, לאחר שטבע בתחילת אוגוסט בחוף דגניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully