וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נהג משאית הושלך מתאו - ונחת על שתי רגליו

סרטון יוצא דופן מתעד תאונה מוזרה שאירעה ברוסיה. נהג משאית התנגש חזיתית במשאית שיצאה לעקיפה. מעוצמת הפגיעה, הנהג הושלך החוצה דרך החלון הקדמי - וכלל לא נפגע

צילום: סרטון חובבים שעלה לרשת

נהג משאית רוסי ניצל בנס מתאונת דרכים, שהייתה עלולה בקלות לעלות לו בחייו - כך ניתן לראות בסרטון המתועד כאן, שעלה בימים האחרונים לרשת. משאית שנסעה בנתיב הנגדי וסטתה מהמסלול כדי לעקוף את הרכב שנסעה לפניה, התנגשה בו חזיתית. מעוצמת הפגיעה, הנהג, שכנראה לא היה חגור, הושלך מבעד לזגוגית ודרך התא, בזמן שמכוניות רבות חולפות ממול בכביש המהיר.

באורח פלא, הנהג הצליח לאחוז בחלקה הקדמי של המשאית ולהיתלות על כלי הרכב, ולאחר שהשתחרר מאחיזתו, זינק לכביש - ונחת בשלום על שתי רגליו. תנופתו נבלמה במעקה הבטיחות. הנהג ההמום הביט במשאית המרוסקת שלו, וגירד את ראשו בבלבול, אך נראה שמצבו טוב. חזית המשאית רוסקה לגמרי, ומהסרטון לא ברור מה קרה למשאית השנייה.

התאונה המוזרה, שלא ברור מתי אירעה, תועדה על ידי מצלמה שהותקנה במכונית אחרת, שנסעה מאחור. הסרטון הופץ ביוטיוב וזכה לתגובות משעשעות רבות. כמה גולשים כתבו כי הנהג הושלך מהמשאית בדומה לרוכב מקצועי שיורד מסוס בתום המרוץ, ואמרו כי "הוא צריך לקבל נקודות עבור הסגנון המוצלח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully