וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר נישק בכוח נער במהלך חקירה: "חוויה טראומטית"

קובי מנדל

9.9.2012 / 19:35

השוטר הדף את הנער ונצמד אליו בחדר החקירות, למרות התנגדות שהפעיל הצעיר, ואז החל לנשקו בלחיו וללטף את בטנו ואת חזהו. "המתלונן עבר חוויה מטלטלת", קבע בית המשפט בהרשעה

בית משפט השלום בחיפה הרשיע היום (ראשון) שוטר בעבירות של מעשה מגונה בנער ובהפרת אמונים. על פי כתב האישום שהוגש נגד השוטר על ידי המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים (מח"ש), עולה כי הנער זומן לחקירה בתחנת משטרת משגב, שבה שירת השוטר, וזאת לאחר שדווח כנעדר על ידי משפחתו כמה ימים לפני כן.

בחקירתו נשאל הנער בידי השוטר אם הוא סובל מסטיות מיניות. לאחר מכן קם השוטר מכיסאו, נעמד מאחורי המתלונן, שהיה ישוב על כיסא והחל לעסות וללטף את צווארו. לאחר מכן חזר השוטר לשבת במקומו והחל לספר לנער פרטים על חייו האישיים, מסר לו את מספר הטלפון הפרטי שלו, הציע למתלונן להתקשר אליו, ואף העלה את האפשרות שהשניים יצאו לבלות יחד.

"עדות המתלונן היתה מהימנה ואמינה"

בהמשך עיסה השוטר בשנית את צווארו של המתלונן. האחרון ביקש לעזוב את חדר החקירות, ועל כן קם וביקש ללחוץ את ידו של השוטר, שאחז בידו של המתלונן, משך אותו אליו כך שעמד מאחוריו, ליטפו בגבו, הרים את חולצתו וליטף את חזהו, פטמותיו ובטנו. המתלונן הדף את השוטר, אולם האחרון הדף את בנער בחזרה והצמידו אל הקיר, נצמד אליו, נישק אותו על לחיו, וכן ניסה לנשקו על פיו בעודו אוחז בראשו של המתלונן. בשלב זה, המתלונן הדף את הנאשם ממנו בשנית, פתח את דלת חדר החקירות ועזב את התחנה.

לאחר שלב ניהול ההוכחות במשפט, קבע השופט יחיאל ליפשיץ כי עדותו של המתלונן היתה מהימנה ואמינה, וכי מהראיות שהובאו בפני בית המשפט עולה באופן ברור וחד-משמעי כי המתלונן עבר חוויה טראומטית ומטלטלת. בית המשפט אסר לפרסם כל פרטים העלולים להביא לזיהויו של המתלונן. כמו כן אסר בית המשפט לפרסם כל פרט שעלול לזהות את השוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully