וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בלוד: 5,000 איש חגגו ביום הסטודנט

7.9.2012 / 0:45

פרויקט שיכון הסטודנטים הושק בחגיגות שהתקיימו בפעם הראשונה בעיר. הרבה סטודנטים לא היו שם, אבל הופעות של אמנים מוכרים ואווירה אופטימית דווקא כן: "העיר בתנופה"

צילום: דרור פיקלני, עריכה: יותם בן-דוד

לתושבי לוד הייתה הערב (חמישי) סיבה למסיבה: לראשונה בתולדות העיר, התקיימו בה אירועי יום הסטודנט. רובם הגדול של 5,000 הנוכחים היה דווקא של משפחות מהעיר, ואכזבה קלה נרשמה בגלל מיעוט הסטודנטים שהגיעו לבסוף.

האירועים הם חלק מפרויקט "Relod" של התאחדות הסטודנטים, שמטרתו לשכן סטודנטים בשכונות בעיר, בתמורה לקבלת למלגות והטבות. באירועים, שהחלו אחר הצהריים ונמשכו עד שעות הערב המאוחרות, השתתפו האמנים שרית חדד, מוש בן ארי, נתן גושן ועילי בוטנר.

יום הסטודנט הראשון שהתקיים בלוד,ספטמבר 2012. שי ניינבורג
"אין אירועים כאלה בלוד". יום הסטודנט בלוד, הערב/שי ניינבורג

יושב ראש התאחדות הסטודנטים הארצית, איציק שמולי, שעבר להתגורר בעיר באחרונה, הסביר כי "במקום שתושבי לוד יגיעו לימי הסטודנט בתל אביב ובירושלים כפי שקורה בכל שנה, הפעם הקמפוסים הגיעו לתוך לוד". לדבריו, "המטרה שלנו היא להעביר מסר, לעצמנו ולחברה הישראלית, שכשאנשים צעירים רוצים להוביל שינוי חברתי, אין שום דבר שיכול לעצור אותם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

"מיקרו-קוסמוס של החברה הישראלית"

טיגיסט מהארי, סטודנטית ממכללת סמינר הקיבוצים, היא אחת מ-30 הסטודנטים שעברו לעיר כחלק מהפרויקט. "את הפעילות הזאת אנחנו הסטודנטים יזמנו", היא סיפרה בהתרגשות. "מדהים, תראו כמה אנשים באו לפה. אין הרבה אירועים בסדר גודל כזה בלוד. אנחנו מקבלים המון אהבה וחום מהתושבים". בחודש הבא צפויים לעבור לעיר 200 סטודנטים נוספים.

יום הסטודנט הראשון שהתקיים בלוד,ספטמבר 2012. שי ניינבורג
200 סטודנטים נוספים יגיעו לעיר בחודש הבא/שי ניינבורג

יורם הר-יהב, יו"ר הקרן לפיתוח לוד, אמר באירוע: "לוד היא מיקרו-קוסמוס של החברה הישראלית. יש פה מגוון מאוד גדול, גם של קהילות, וכמובן גם של בעיות, אבל זה היופי שלה. אני חושב שהתנופה שהעיר נמצאת בה היום, עם הסטודנטים שנכנסו לפה, ועם מה שרואים הערב, זה דבר נהדר".

באותו נושא:
לראשונה: אירועי יום הסטודנט ייערכו גם בלוד

לפניות לכתבת מיכל רשף: michalresh1@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully