וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגף בבניין קרס בירושלים, מנהל העבודה עוכב

שני בני אדם נפצעו באורח קל-בינוני בהתמוטטות חלקית של בניין הנמצא בשיפוצים ברחוב מלכי ישראל בבירה. על פי עדי ראייה ישנם לכודים במבנה, כוחות ההצלה פתחו בסריקות

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק

כוחות ההצלה פתחו היום (שני) בחיפושים בניסיון לאתר לכודים במבנה שחלקו התמוטט ברחוב מלכי ישראל בירושלים. אגף בבניין, הנמצא בשיפוצים, קרס וגרם גם לפציעתם של שני בני אדם, אחד במצב קל-בינוני ואחר במצב קל. ככל הנראה השניים הם פועלים שעבד במקום. מנהל העבודה במבנה שקרס עוכב לחקירה. ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, הגיע לזירת האירוע.

צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום פינה את הפצוע לבית החולים שערי צדק בעיר, עם חשד לשבר ברגלו. במקביל, פתחו בסריקות במקום, בשל חשד כי ישנו לכוד אחד במבנה.

קיר מבנה שהתמוטט בירושלים. עומר מירון
מנהל העבודה באתר עוכב לחקירה/עומר מירון

דובר מד"א, זכי הלר, מסר: "בשעה 11:31 נמסר למד"א מרחב ירושלים על קריסת אגף במבנה הנמצא בשיפוצים ברחוב מלכי ישראל בירושלים. פרמדיקים של מד"א סורקים אחר נפגעים במקום. בשלב זה אותר נפגע אחד באורח קל עם חשד לשבר ברגל, שמפונה על ידי אמבולנס של מד"א לבית החולים שערי צדק. ייתכן וישנו לכוד אחד בלבד שנערכים חיפושים אחריו".

גרשי קלצקין, מתנדב איחוד הצלה שהגיע למקום האירוע, סיפר: "מדובר בבניין של קומה וחצי שחלקו הקדמי התמוטט. פועל שעסק בעבודת בכביש והיה נוכח בזמן האירוע נפצע ברגלו. עוברי אורח שהיו עדים לאסון מדברים על לכודים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully