וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חיילים תקפו טייס ואיימו לרצוח את משפחתו

24.7.2012 / 9:13

הפרקליטות הצבאית הגישה כתבי אישום נגד הארבעה הנאשמים בתקיפת טייס אשר העיר להם על נהיגה פרועה. אחד מהם אמר לטייס: "המשפחה שלך תשלם מחיר כבד. אני ממשפחת פשע"

הפרקליטות הצבאית הגישה הבוקר (שלישי) כתבי אישום חמורים נגד ארבעת החיילים שהיו מעורבים בתקיפת הטייס מבסיס חיל האוויר ברמת הדוד, לאחר שזה העיר להם על נהיגתם הפרועה. החיילים, שנעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדם, נאשמים בתקיפה בנסיבות מחמירות, בהתנהגות שאינה הולמת ובשימוש ברכוש צבאי שלא למטרות הצבא. משפטם יפתח בשבועות הקרובים.

מכתב האישום עולה כי אחד הנאשמים איים על הטייס ואמר: "אני ארצח אותך ואת המשפחה שלך. אני ממשפחת פשע". על פי האישום, נאשם נוסף איים על הטייס ואמר: "לא משנה מה יקרה, כשזה יסתיים אתה והמשפחה שלך תשלמו מחיר כבד". שניים מהחיילים נאשמים גם בסעיף איום ועלבונות כלפי מפקד.

תחילת הפרשה לפני כשבועיים, לאחר שטייס הבחין בחיילים נוהגים בפראות במתחם הבסיס, העיר להם ואף דרש מהם את מפתחות הרכב. הנושא הועבר לטיפול מפקדם הישיר של החיילים, אך אלו החליטו לא לעבור על כך בשתיקה ולהגיע מאוחר יותר לאזור מגורי המשפחות ולתקוף באלימות את הטייס לעיני ילדיו הקטנים. לאחר שנעצרו החיילים, הם טענו כי עשו זאת על רקע גזענות מצדו של הטייס. מאוחר יותר הכחיש הטייס בתוקף כי אמר מילים גזעניות.

המקרה עורר גלי ביקורת בתוך חיל האוויר וגם מפקד חיל האוויר, אלוף אמיר אשל, ביקר את הטייס והודיע לו כי הוא מגנה את התנהגות החיילים. החיילים הללו לא ישרתו בחיל האוויר. יצוין כי הטייס חזר לבצע טיסות מבצעיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully